Skip to Content Contact Us
Img28

גימבורי מתנפחי קפיצה לילדים – משחק חצר לכל אירוע ויום

מהי הדרך הטובה ביותר להפעיל ילדים בחצר? כיצד אפשר לבחור מתקן גימבורי? מהם ההבדלים בין המתקנים השונים הקיימים?

מתקני גימבורי הם מתקנים מתנפחים המעניקים לילדים שעות רבות של הנאה. המתקנים מתנפחים בעזרת משאבה חזקה והיא ממשיכה לפעול כל עוד ישנה פעילות במקום. דרך זו היא מושלמת להפעלת הילדים בחצר כשהיא מעניקה מרחב בטוח וידידותי.

החברות השונות היצרניות

בשוק אפשר לראות שלל מתקני גימבורי. בניהם ישנם מוצרי גימבורי אינטקס, כאלו של הפי הופ מתנפחים ולכל חברה ישנן שלל אפשרויות למכירה. המטרה שלך צריכה להיות רישת מתנפחים מהיבואן לצרכן. בדרך זו באפשרותך לחסוך כסף רב וזאת בלי לוותר על איכות ואחריות למוצר.

מעבר לבחינת החברות השונות היצרניות של מתקני גימבורי, מומלץ להסתכל על סוג המתקנים, הצורה שלהם וגיל היעד שלהם לפני ביצוע הרכישה.

ההבדלים בין מתקני הגימבורי השונים

ישנם שלל מתקני גימבורי המופעלים בעזרת משאבת אוויר. ההבדלים בין המתקנים מתבטאים בגודל שלהם, שכבת הגיל לה הם מתאימים והפעילות עצמה שאפשר לבצע בתוכם. חלק מהמתקנים מתאימים לקפיצה בלבד ואחרים מתאימים לפעילות זחילה, גלישה ועוד.

מתקני קפיצה לילדים מעודדים אותם לנוע והכל תוך כדי כיף. ככל שהמתקנים השונים מורכבים יותר, כך גם נעשות יותר פעילויות מוטוריות וישנם יתרונות רבים לזחילה, לקפיצה, לטיפוס ואפילו לנפילה. כל המתקנים המתנפחים בטוחים לשימוש ומעניקים מרחב חווייתי בטוח לילדים.

למי כדאי לרכוש מתקן גימבורי

ישנם כמה קהלי יעד אשר מחפשים אחר גימבורי לילדים. הורים המעוניינים שילדיהם יוציאו מרץ בחוץ בתוך מרחב בטוח, נהנים ממתקן שכזה. מפעילי יום הולדת מחפשים אחר גימבורי מבצעים משתלמים, שיאפשרו להם לנייד את המתקן ממקום למקום בקלות. קהל נוסף הם גני ילדים ומשחקיות אשר מעוניינים שהילדים ישחקו שעות, יבצעו פעולות מוטוריות מגוונות ובעיקר, ייהנו.

לרוב, ההחלטה לרכוש גימבורי מובילה לחיפוש אחר גימבורי בזול. כאן יש לשים לב מי מוכר את המוצר, מהי האחריות, באיזו חברה מדובר ורצוי להעדיף יבואנים שיכולים להציע גם גימבורי במחיר מבצע וגם הבטחה למוצר איכותי.

לרכוש גימבורי במבצע מהמקום הנכון

חיפוש אחר מתקני גימבורי מעלה תוצאות רבות ולכן המטרה שלך צריכה להיות רכישת המוצר הנכון ביותר עבורך. מעבר לכך שכדאי להסתכל על המבצעים ולחפש אחר חברות מובילות כמו גימבורי הפי הופ ואינטקס, כדאי לבצע את הקנייה במקום שמבין בתחום ומוביל במשחקי הילדים.

קליק טוי, צעצועים אונליין בזול, מעמידה לרשותך מבחר גדול של מוצרי גימבורי מתנפחים. בין אם השימוש הוא ביתי, לימי הולדת, בגן או ישמש אותך בעסק, נשמח לעמוד לרשותך. החברה מייבאת את המוצרים וכך חוסכת לך בפערי התיווך ובמחיר. כמו כן, עומד לרשותך צוות מומחה שישמח לעזור ולסייע בבחירת המוצר הנכון ביותר שיענה על הציפיות ועל התקציב שאותו הגדרת מראש.

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

הקופונים הכי שווים

פליימוביל

אוצר הטבעות

₪89.9 ₪49.90
44 % הנחה

מבצעי הרגע האחרון

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן