Skip to Content Contact Us
Img28

קטאן כל הגרסאות

קטאן הוא משחק לוח פופולרי שכבש את ליבם של מיליוני שחקנים ברחבי העולם. המשחק ידוע בתחכום שלו, קבלת החלטות אסטרטגיות ואפשרויות אינסופיות. במהלך השנים, קטאן התפתח לווריאציות שונות, שלכל אחת מהן הטוויסט הייחודי שלה במשחק הקלאסי. במאמר זה, נסקור את קטאן, כל הגרסאות הזמינות ומה מבדיל אותם זה מזה.

1. משחק בסיס קטאן

משחק הבסיס של קטאן הוא הגרסה המקורית של המשחק שהתחילה את הכל. במשחק הזה, שחקנים לוקחים על עצמם את התפקיד של מתנחלים באי קטאן ומתחרים על בניית התנחלויות, ערים וכבישים. המשחק מנצח על ידי צבירת 10 נקודות ניצחון באמצעות שילוב של התנחלויות, ערים וקלפי פיתוח.

2. קטאן: יורדי ים

הוא הרחבה למשחק הבסיס שמציגה את המושג ים וחקירה. במשחק הזה, שחקנים יכולים לבנות ספינות ולחקור את המים סביב קטאן, לגלות איים ומשאבים חדשים. המשחק כולל גם תרחישים וחוקים חדשים שמוסיפים יותר מורכבות למשחק.

3. קטאן: ערים ואבירים

היא הרחבה נוספת למשחק הבסיס שמציגה שכבה חדשה של מורכבות למשחק. במשחק הזה, השחקנים חייבים להגן על עריהם מפני התקפות ברבריות תוך תחרות על בניית העיר המרשימה ביותר. המשחק כולל גם כרטיסי פיתוח ומשאבים חדשים שמוסיפים יותר עומק למשחק.

4. קטאן: מגלי ארצות ופיראטים

היא הרחבה עצמאית למשחק הבסיס שמציגה נושא חדש של חקר ופיראטיות. במשחק הזה, שחקנים יכולים לחקור איים חדשים, לסחור עם שחקנים אחרים ולהילחם נגד פיראטים. המשחק כולל גם תרחישים וחוקים חדשים שמוסיפים יותר מורכבות למשחק.

5. קטאן ג’וניור

גרסה פשוטה של ​​משחק הבסיס קטאן ג’וניור מיועד לשחקנים צעירים יותר. במשחק הזה, שחקנים לוקחים על עצמם את תפקיד הפיראטים ומתחרים על בניית מארת הפיראטים המרשימה ביותר. המשחק מנצח על ידי צבירת 7 נקודות מאורה של פיראטים באמצעות שילוב של ספינות, מחבואים ואוצר.

לסיכום, קטאן הוא משחק שיש בו משהו לכולם. בין אם אתה שחקן ותיק שמחפש אתגר חדש או מתחיל המחפש ללמוד את החבלים, יש גרסה של קטאן המושלמת עבורך. אז למה לא לאסוף את החברים והמשפחה שלך ולחקור יחד את העולם של קטאן?

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן