Skip to Content Contact Us
Img25

פליימוביל – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

פליימוביל הוא משחק הרכבה ודמיון אשר נחשב לפופולרי ומבוקש מאוד בקרב ילדים שונים ברחבי העולם החל משנת 1975 בה יצא לשוק לראשונה. ייחודו של משחק זה לא בלבד שהפך אותו לאחד המוצרים הבולטים אותם ניתן לראות על המדפים של כל חנות צעצועים המכבדת את עצמה, אלא שבא לידי ביטוי בכך שאספנים רבים מרחבי העולם אוספים דמויות ואביזרים שלו משנות הייצור השונות.

מה סוד הפופולריות של פליימוביל?

פליימוביל הפך להיות משחק פופולרי אותו ניתן למצוא בכל חנות צעצועים כבר מהשנה הראשונה בה יצא לשוק. בין הסיבות אשר הפכו אותו למשחק כל כך מבוקש נמצאות אלו הבאות:

  • עמידות: פליימוביל הוא משחק איכותי ולכן עמיד ביותר. לעומת משחקים אחרים אשר מיוצרים בזול ולכן אינם שורדים לאורך השנים, פליימוביל מגלה רמת שרידות גבוהה. כך הדמויות והאביזרים של המשחק שורדים למשך זמן רב מה שהופך אותו אידיאלי הן לילדים אשר יכולים לשחק בו לאורך השנים והן עבור אספנים שונים.
  • ערך מוסף: מלבד משחק נטו לפליימוביל יש ערך חינוכי רב. משחקי פליימוביל מקוטלגים ומסווגים לפי נושאים שונים ומגוונים ודרך המשחק בהם הילדים יכולים ללמוד על עולמות תוכן רבים כמו למשל על עולם החיות או על יחידות חילוץ והצלה וכן הלאה.
  • מגוון אביזרים: משחקי פליימוביל מגיעים עם אביזרים רבים ומתחלפים כך שניתן לשלב בין קופסאות המשחק השונות ואין גבול לאפשרויות המוצעות. האביזרים הרבים הם שנותנים גם ערך בידורי למשחק וגורמים לילדים להישאר מרותקים אליו למשך זמן רב.
  • מחשבה על הפרטים הקטנים: אחד המאפיינים הבולטים של משחקי פליימוביל הוא הדגש אשר מושם על כל הפרטים ולו הקטנים ביותר. העובדה כי קופסאות המשחק של המותג מגיעות עם אביזרים שנראים ריאליסטיים להפליא היא שמייחדת את פליימוביל מהרבה יצרנים של משחקי הרכבה דומים.

הסוגים השונים של משחקי פליימוביל

בחנות צעצועים ניתן למצוא סוגים שונים של משחקי פליימוביל העונים על כל סגנון או העדפה. ישנן קופסאות קטנות הכוללות דמויות עם אביזרים נלווים, ישנן קופסאות של כלי רכב מסוגים שונים, ישנן קופסאות משחק גדולות אשר כוללות ערים או תרחישים וישנן קופסאות בינוניות אשר כוללות דמויות ואביזרים מתאימים ומשלימים לערים או לתרחישים האמורים. כדי למצוא את משחקי הפליימוביל המתאימים ביותר לתחומי העניין של הילדים שלכם, מומלץ לפנות לחנות צעצועים איכותית אשר מציעה מגוון רחב של אפשרויות במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן