Skip to Content Contact Us
Img28

עשה ואל תעשה: פעילויות בקיץ

 

החופש הגדול הוא זמן שמחבר בין הורים לילדים ואף שגורם להורים רבים למתוח גבולות ולחשוב כיצד עוד ניתן לשמח ולהעסיק את הילדים, כיצד עוד ניתן להעביר להם את הזמן באופן מהנה ואף חינוכי – הרחק ממלכודת המסכים ולצד פעילות גופנית מתחת לכיפת השמיים, ועל כן דווקא בחופש הגדול הורים רבים מחליטים לרכוש עבור הילדים משחקים מושקעים, כאלו שילמדו אותם, יעסיקו אותם, יעצימו אותם ושפשוט ימשכו אותם החוצה לאוויר הפתוח. מכאן שלא מעט הורים רוכשים עבור ילדיהם רכבים ממונעים ואף בריכות, ופה לצד הפוטנציאל וההנאה הרבה, חשוב לעצור ולחדד מה לעשות וממה להימנע, על מנת שלכולנו באמת יהיה קיץ נפלא.

בריכה זו ברכה

ציינו שהרבה פעמים אנו מבקשים להוציא את הילדים החוצה ואף לבלות עמם זמן איכות, ועל כן מוטב לשקול לרכוש בריכה לחצר. פה נמצא שקיימות בריכות משפחתיות (עגולות ומלבניות) מבית אינטקס, כאלו שכוללות דופן עמידה עשויה ממספר שכבות של יריעות. בנוסף, גם תמצאו בריכות ביתיות משפחתיות מתנפחות (יותר זולות), וכמובן שגם קיימות בריכות קטנות לילדים. מכאן שרצוי לבחון מהו הגודל של הילד, האם הבריכה אמורה לשרת גם אתכם ההורים, להתחשב בתנאים החיצוניים, לבחון איזו צורה וגודל מעדיפים ופשוט למצוא דגם רצוי ולהתקין בקלות ובמהירות.

שמירה נבונה

כאמור, רכישה של בריכה מהווה הבטחה, אך יחד עם זאת אם מבקשים ליהנות באופן אידאלי, חשוב לשמור עליה נקייה ולתחזקה כראוי, אחרת מהר מאוד היא עשויה להיפגע ואף להיות לא נעימה לשהייה. אי לכך, אם רוכשים בריכת שחייה, חשוב ביותר לרכוש אביזרים משלימים, קרי כיסוי בריכה שמונע כניסה של עלים ומזיקים, רשת שמסייעת להוציא החוצה חרקים ועלים יבשים, וכלור שמסייע בשמירה על מים נקיים מחיידקים. כמו כן, מוטב להתקין כירוי שמגן מקרני השמש, ואם משאירים את הבריכה מלאה במים, רצוי מדי פעם לבחון את האיכות שלהם, ולו באמצעות ערכה ייעודית שבוחנת את רמת PH .

הנאה לצד השגחה

לצד העובדה שבריכה מהווה הבטחה, גם הכרחי לזכור שמדובר בשילוב שעשוי להיות מסוכן, ועל כן לעולם אין להשאיר את הילדים במים ללא השגחה, גם אם מדובר בחצי דקה. מדובר בזמן איכות ועל כן עליכם ההורים להיות נוכחים כל הזמן, ולא עם הראש בתוך הנייד. בנוסף, אל תרכשו בריכה שהגובה שלה אינו מותאם לגילאים של הקטנטנים, אל תתקינו אותה במקום גבוה ואל תשאירו את הבריכה מלאה במים ללא כיסוי – גם מקור ללכלוך וגם מקור לסכנה.

ממונעים לילדים

רכישת ממונעים לילדים מהווה החלטה נהדרת. ילד שלומד לרכב על רכב ממונע מפתח מוטוריקה, לומד התמצאות במרחב ואמידת מרחק, חש גאווה כאשר הוא מצליח לתמרן כלי גדול, רוכש עצמאות, מבקש לשחק יותר בחוץ ובאופן כללי מאוד נהנה. מכאן שבין אם רוכשים עבור הילדים הוברבורד מקצועי, טנדר טויוטה טונדרה ענק 24V, טרקטורון V24 INJUSA , טרקטור שופל MAXI Peg perego וכדומה, הרי שמומלץ להתאים את הגודל ואת הספק המנוע לגודל, לגובה, ליכולות ולגיל של הילד, ובו זמנית מומלץ לנצל את ההזדמנות עבור טיולי שטח משותפים.

מצד שני – מורידים הילוך

לצד ההנאה הגדולה שטמונה ברכב ממונע לילדים, גם חשוב לקחת בחשבון שלמרות שמדובר במשחק, עדיין מדובר בכלי עוצמתי. אי לכך אין לאפשר לילד לעלות עליו לפני שהוא לובש ציוד מגן, אין לאפשר לילד לצאת לשטח לבד, אין לאפשר לילד לצאת לנסיעה לפני שמסבירים לו כיצד נוהגים לצד אנשים ומעברי חצייה ואין לאפשר לילד להתייחס לכלי בביטול, אלא עליו לשמור עליו נקי וטעון, כך שעל הדרך הילד לומד מהי אחריות.

לוהט ומרענן

שנסכם? הקיץ קורא לנו לצאת החוצה, ועל כן ראוי לשקול מה ניתן לרכוש על מנת להאדיר לילדים את החוויה, אך בו זמנית לזכור שעלינו כהורים להשגיח, ובטח כשאנו חושפים אותם לאדרנלין מטורף ולתחושת עצמאות מהנה. המשך קיץ לוהט ומרענן!

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן