Skip to Content Contact Us
Img28

מתנפחים בזול לחצר או לגינה

מתנפחים בזול לחצר או לגינה

איך בוחרים מתנפחים לחצר? מה היתרונות של מתנפחים בגינה? כמה עולים מתנפחים לבית?

קפיצה על מתקנים מתנפחים היא פעילות אהובה על ילדים בטווח רחב של גילאים. נדיר למצוא ילדים שלא אוהבים לקפוץ על המתנפחים, להוציא אנרגיה ולהשתולל בצורה בטיחותית לחלוטין. יתרה על כך, סוגים שונים של מתקנים מתנפחים משולבים כיום באולמות ג’ימבורי ואחרים מיועדים גם עבור הגינה או החצר של הבית הפרטי.

שילוב של מתנפחים בגינה של הבית היא בדיוק מה שהורים לילדים צריכים על מנת להבטיח להם שעות רבות של הנאה. עם זאת, עד לפני מספר שנים העלות של המתקנים המתנפחים מנעה את זה גם מההורים וגם מהילדים. אבל בזכות האינטרנט והאפשרות להזמין צעצועים אונליין, כל משפחה יכולה כיום להשיג מתנפחים בזול עד פתח הבית.

מתנפחים בזול מהקטלוג של קליק טוי

קליק טוי גאה להעמיד לרשותך קטלוג צעצועים מגוון להזמנה מאובטחת ומשתלמת בפריסה ארצית רחבה. אנו מסוגלים להביא עד אליך את המתקנים המתנפחים גם בהתראה קצרה, בלי שזה ידרוש ממך לחרוג מהתקציב. כמו כן, נציגינו ישמחו לעמוד לרשותך עם תשובות לשאלות הנפוצות.

טיפים לבחירת מתקנים מתנפחים לחצר

יש כמה שיקולים שחייבים לעמוד בראש סדר העדיפויות כאשר משווים בין סוגים שונים של מתנפחים לחצר או לגינה. קודם כל, השיקול הכי חשוב הוא כמובן בטיחותי. אם רוצים לדאוג שהקפיצה על המתקנים המתנפחים תהיה בטוחה, חשוב מאוד לבדוק מראש מה המידות והגודל שלהם ביחס לגודל החצר והגינה.

חוץ מזה, רצוי להתאים את המתקנים לגיל של הילדים – כדי שהם לא יהיו גדולים או קטנים מדי עבורם. גם את זה ניתן לבדוק מראש באמצעות המפרט המלא המתואר על ידי היצרן, או התייעצות עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

פרמטרים המשפיעים על המחיר של מתקנים מתנפחים

סוגיית המחיר מורכבת יותר מכפי שנהוג לחשוב. בפועל אין רק מחיר אחד אחיד לכל סוגי המתקנים, אלא טווח יחסית רחב. עם זאת, הפרמטרים שקובעים כמה יעלו מתקנים מתנפחים מסוימים לעומת אחרים דווקא חוזרים על עצמם.

כך למשל ניתן לראות שהמחיר של מתקנים מתנפחים מושפע מהגודל שלהם, מהמבנה ומאיכות חומרי הגלם. אם רוצים להשיג מתקנים מתנפחים שיהיו גם גדולים ואיכותיים וגם במחיר משתלם, יש סיכוי גבוה יותר לעשות את זה אונליין.

הזמנת צעצועים אונליין מתחילה עם קליק טוי

צעצועים אונליין בזול זו ההתמחות של קליק טוי. הקטלוג שלנו מתעדכן לעיתים קרובות בכל הדגמים הכי חדשים, בטוחים ומוכחים ואנו מזמינים אותך להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

אצלנו שביעות הרצון שלך היא החשובה ביותר, לכן אנו משלבים בין מחיר מפתיע לבין איכות גבוהה. אז כדי להשיג מתנפחים בזול ובלי להתפשר על הבטיחות, שווה ליצור עמנו קשר בהקדם.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

הקופונים הכי שווים

פליימוביל

אוצר הטבעות

₪89.9 ₪49.90
44 % הנחה

מבצעי הרגע האחרון

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן