Skip to Content Contact Us
Img25

איך לבחור מתנה ליום הולדת שנה?

יום הולדת שנה הוא אירוע מרגש ומשמח לכל בני המשפחה. אמנם התינוק עדיין קטן ואינו מבין על מה כל המהומה אך הוא זוכה למלוא תשומת הלב ולשלל מתנות והפתעות מקוריות. את המסיבה לרוב עורכים בבית אך אפשר גם בחצר, בפארק קרוב ובחיק הטבע. כדי לבחור מתנה מנצחת לתינוק בן השנה מומלץ לרכוש צעצועים המתאימים לשלב ההתפתחות של הפעוט, אך יש עוד מגוון רעיונות מקוריים וייחודיים שכל תינוק ובעיקר הוריו ישמחו לקבל.

מתנות מקוריות ושימושיות

לקראת גיל שנה ההורים נוהגים לערוך מסיבת יום הולדת לתינוק או לתינוקת. רוב המוזמנים נוהגים להתקשר להורים על מנת להתייעץ עמם ולשאול האם יש מתנה מיוחדת שכדאי לרכוש לתינוק. גם ההורים תוהים איזה מתנה לקנות לתינוק שלהם, לכן כדאי לדעת כי יש מגוון עצום של מתנות מקוריות ושימושיות לתינוקות. בין המתנות השימושיות ניתן למנות סט צעצועים לאמבטיה, פאזלים לגיל שנה העשויים מעץ איכותי, בימבה לעידוד ההליכה ולפיתוח מוטוריקה, משחקי קוביות והרכבה, משטח פעילות ועוד.

בנוסף, ניתן לרכוש לתינוק מתנות שימושיות כמו בגדים יפים, שמיכה חמה, ספרים לגיל שנה העשויים לרוב מקרטון קשיח ועמיד, בובות, רכבי צעצוע גדולים וכדומה. את כל אלו ניתן לשלוח על ידי חברת שליחויות מקצועית לכל מקום בארץ. ישנם אורחים המעדיפים להביא כסף לחגיגה במקום לרכוש מתנה שאולי יש כבר לילד או שאורחים אחרים יביאו גם.

צעצועי התפתחות לגיל שנה

את המתנה לתינוק כדאי לבחור בהתאם למינו, וחשוב לבחור צעצועים ומתנות המתאימים לשלבי התפתחותו. יש לזכור כי לכל תינוק קצב התפתחות שונה, לכן כדאי לרכוש את המתנה מחנות מקצועית ומובילה המייעצת ללקוחותיה ומציעה עבורם מגוון רעיונות ומתנות מקוריות. בין צעצועי ההתפתחות המתאימים לגיל שנה ניתן למצוא פריטים כמו דלי הרכבה המכיל קוביות ופריטים נוספים מעץ איכותי הצבוע בצבע שאינו רעיל, צעצועי הך פטיש שכל הילדים אוהבים, נחום תקום, אופני איזון המתאימים לגיל שנה ומאפשרים לילד לפתח מיומנות אחיזה והליכה, ויש עוד מגוון צעצועי התפתחות המעודדים את התינוק לשחק לבד או עם הוריו.

מתנות מקוריות ליום הולדת שנה

אם אתם מחפשים מתנה מקורית ומרגשת ליום הולדת שנה כדאי לדעת כי ניתן להזמין צילומי משפחה וקייק סמייש בסטודיו מקצועי לצילום. את המתנה יכולים לרכוש ההורים או קרובי משפחה, הצילומים נערכים בסטודיו מאובזר ומהווים חוויה לכל המשפחה. את הצילומים היפים ביותר נהוג ללטש בפוטושופ ולהדפיס על נייר צילום איכותי. את התמונות מסדרים באלבום תמונות יוקרתי ולמעשה זוהי מתנה מרגשת ומזכרת מהנה לכל החיים.

בנוסף, ניתן לרכוש מתנות מיוחדות ומקוריות כמו מכונית גדולה שאפשר להסיע, כיום ישנם דגמים מפוארים של מכוניות חשמליות שההורה יכול להפעיל באמצעות שלט רחוק. אחד הטרנדים כיום למתנות לגיל שנה הם צעצועים אלקטרוניים חכמים המגיבים לפעולותיו של הילד, לדוגמה שלטים שכל התינוקות אוהבים לשחק עמם.

לסיכום, יש מגוון רעיונות למתנות לגיל שנה, יש לבחור את המתנה בהתאם למין התינוק ושלב התפתחותו, ובהתאמה למגבלות התקציב.

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן