Skip to Content Contact Us
Img25

משחקי פליימוביל – לא סתם עוד משחק ילדים

מהם משחקי פליימוביל? מהי ההיסטוריה של פליימוביל? מתי הפליימוביל הומצא ועל ידי מי? ומה הופך אותו לכל כך פופולרי ואהוב על ילדים בכל הזמנים?

בעולם הצעצועים חלו המון שינויים עם השנים ומשנה לשנה, צעצועים חדשנים וגם כאלו המתהדרים בקדמה טכנולוגית, יוצאים אל המדפים. אולם מבין כל המשחקים הרועשים, המצפצפים, הממונעים והממוחשבים, אין יותר מהנה מלגלות צעצועים שעודם קיימים מהתקופה שאנחנו היינו ילדים וביניהם– משחקי פליימוביל האגדיים. מהו סוד הקסם של משחקים אלו שהופך אותם לכל כך פופולריים לאורך השנים?

קצת היסטוריה על משחקי פליימוביל

הדמויות של פליימוביל הומצאו על ידי נגר העונה לשם הנס בק (Hans Beck) אשר בתחילת דרכו בנה דגמי מטוסים וטיסנים עבור חברת צעצועים גרמנית. בשנת 1971, קיבל עליו את האתגר מצד אותה החברה, להמציא משחק המיועד לילדים. מרגע זה ועד להמצאת בובת הפליימוביל הגמישה, שיכולה להזיז את גפיה ולסובב את ראשה, חלפו שלוש שנים. כאשר המערב הפרוע, האבירים, עובדי הבניין והמשטרה היו ממשחקי הפליימוביל הראשונים. הסיבה שהובילה להצלחת המשחק, הייתה דווקא משבר האנרגיה העולמי שהתרחש באותה התקופה, משבר שהפך צעצועים אחרים שהחברה שיווקה, לפחות רווחיים. כיום משחקי פליימוביל נחשבים לבין המשחקים המצליחים בעולם ולמותג בפני עצמו.

התאמה מלאה לכל קבוצות הגילאים

סוד ההצלחה של משחקי הפליימוביל בא לכדי ביטוי בעובדה שהבובות עוצבו בהתאמה מלאה לגודל כף ידם של הילדים. עם זאת, בעיצובם של משחקים אלו הושקעה מחשבה רבה והם מותאמים לכמה וכמה שכבות גיל. כך גם פעוטות יוכלו ליהנות מהמשחק בדמויות החביבות. ישנן סדרות של פליימוביל המתאימות במיוחד לבני הגיל הצעיר והן כוללות דמויות פשוטות יותר וללא חלקים קטנים, הרכבה נוחה יותר ועוד.

רכישת משחקי פליימוביל

ניתן לרכוש סטים שלמים של פליימוביל וכן ניתן לרכוש מוצרים נלווים, כהשלמה לסטים שכבר יש ברשותנו. האפשרות הזאת יוצרת עניין מחודש עבור הילדים והנה גם נחשבת לזולה יותר עבור ההורים,  אשר אינם צריכים לקנות את הערכה המלאה בכל פעם ויש בפניהם שלל אפשרויות בחירה בטווחים שונים של מחירים. היות ומדובר במותג חזק, גם המחירים בהתאם ולכן המארזים הגדולים לא תמיד נמצאים בהישג ידם של כלל האנשים. עם זאת, עם הופעתן של החנויות המקוונות, הופיעה גם האפשרות לקנות משחקי פליימוביל רבים גם במחירים מוזלים.

קליק טוי – כל משחקי הפליימוביל במרחק הקלקה אחת

קליק טוי היא חנות צעצועים מקוונת הנחשבת לגדולה ביותר בישראל. בחנות מגוון צעצועים רחב המתאים לכל העדפה או גיל, לרבות משחקי פליימוביל. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון משחקים במחירים מוזלים במיוחד וליהנות מחיפוש נוח, פשוט וקל. לרשותכם עומדת תיבת חיפוש, בה ניתן להקליד את מספר הדגם והיא מאפשרת לכם למצוא בדיוק את המשחק המבוקש ובכך לפנק את הילדים שלכם במשחקי הפליימוביל שהם אוהבים.

משחקי פליימוביל הם צעצוע על זמני, שישרת את הילדים למשך זמן רב. הזמינו את משחק הפליימוביל המועדף על ילדיכם כבר עכשיו – ותוכלו לגרום להם לאושר עילאי ולהפתעה גדולה.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן