Skip to Content Contact Us
Img25

משחקי מכוניות לפיתוח קואורדינציה אצל הילד

 

כיצד משחק מכוניות יכול לשפר את היכולות המוטוריות של ילדינו? ומדוע משחקים המחקים את המציאות, כמו מכוניות, חשובים להתפתחות?

תרומתו של המשחק להתפתחותם של ילדים כבר ידוע ומוכח מדעית. ישנם משחקים אשר מעוררים את הדמיון, משפרים יכולות פיזיות שונות וכן מפתחים יכולות קוגניטיביות. בין המשחקים אשר מאז ומעולם כבשו את ליבם של הילדים, ובעיקר את בני המין הגברי, נמצאים משחקי מכוניות. באמצעותם יכולים הילדים לדמות את עולם המבוגרים, לתת דרור לדמיון ולפתח יכולות מוטוריות שונות.

חיקוי המציאות בעזרת משחק מכוניות

כבר מזמן שמשחקי מכוניות הפכו לחלק בלתי נפרד מעולמנו, אנו עושים בהם שימוש יומיומי וכמעט שאין בית בישראל שלא נמצא בו מכונית. היות והמכוניות תפסו תפקיד משמעותי בחיינו, היה זה רק עניין של זמן עד שהן ימלאו תפקיד דומה גם בעולם הילדים. כאשר ילדים משחקים במשחקי מכוניות אולי נדמה כי הם אינם לומדים באופן ממוקד, או בדרך שתכין אותם לחיים, אך למעשה ההיפך הוא הנכון, היות והלמידה הספונטנית שמתאפשרת על ידי המשחק החופשי הנה משמעותית לאין שיעור -במהלך המשחק נעשה חיקוי של החיים האמיתיים ומתוכו הילד משליך על חייו שלו.

פיתוח כישורים רבים

בעזרת משחק מכוניות פשוט לכאורה, הילד יכול לפתח את היכולות המוטוריות שלו בכך שמפעיל את כלי הרכב, מזיז אותו, מעמיס עליו והכל תוך כדי תנועה. הוא לומד מושגים רבים כמו למעלה ולמטה, קדימה ואחורה וכן מתחיל לשלוט בכיוונים השונים. הוא לומד על המרחב הפרטי שלו וכן על המרחב שמעבר לו וכאשר משחק במכוניות עם חברים הוא לומד לפתח כישורים חברתיים כמו שיתוף, חלוקה, התחשבות ואף דחיית סיפוקים. בל נשכח שמדובר במשחק הדורש תנועתיות רבה, היות ומזיזים את הרכב ממקום למקום. לעיתים בעת משחק מכוניות משלבים גם דמויות שונות, מכניסים אותן לרכב ואף עושים שימוש באביזרים נלווים כמו מסלול מכוניות או מוסך, אשר הפעלתם והרכבתם דורשת כישורים קוגניטיביים וגם קואורדינציה רבה.

רכישת משחקי מכוניות במחירים מוזלים

היות והתרומה של משחקי מכוניות על התפתחותם של הילדים הנה כה חיובית, אין זה בלתי נמנע ויש לעודד את הקטנטנים שלנו לעשות בהם שימוש, וללא קשר למין או לנטייה טבעית. ניתן לקנות גם לבנות משחק מכוניות ולראות אילו שימושים הן מוצאות לו באופן טבעי. באתר של קליק טוי, תמצאו סוגים רבים של משחקי מכוניות החל ממכוניות על שלט, דרך משאיות, רכבות עם מסילות וכבאיות, ועד למוסכים, חניונים, תחנות תדלוק, בימבות ואופני איזון.

קליק טוי נחשבת לחנות הצעצועים המקוונת הגדולה בישראל. אנו עושים מאמצים רבים על מנת לרכז עבורכם צעצועים איכותיים ומודרניים, ולהעמיד לרשותכם מגוון של אפשרויות בחירה, שיטת קנייה נוחה ופשוטה ומחירים מוזלים במיוחד.

באפשרותכם להזמין משחקי מכוניות כבר עכשיו דרך האתר וליהנות מחוויה מעשירה, מלמדת ומהנה.

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן