Skip to Content Contact Us
Img28

משחקי הרכבה לילדים בזול בחנות צעצועים קליק טוי

מעוניינים לייבא משחקי הרכבה מכל הסוגים ממותגי היוקרה ואפילו במחירים לא יקרים? זקוקים לפתרונות בוטיק בהם תוכלו למצוא את המשחקים שתכננם לשווק, עם מחיר התחלתי כמו של יבואן מנוסה (כלומר – מחיר משתלם)?

משחקי הרכבה מעוררים אתגר אצל קמעונאים המוכרים צעצועים כל פעם מחדש. כשהם פונים ליבואנים הרשמיים מגרמניה ואיטליה הם נתקלים במחירים יקרים, וזה מוביל לאחוזי מכירה נמוכים מה שמצריך לפתור את בעיית המחיר. הפתרון שאנו מציעים מתבסס על קנייה סיטונאית. בשונה מאותם יבואנים רשמיים, אנחנו מנהלים כל מותג צעצועים באמצעות היבוא המקביל, מה שלא שם אותנו בעמדה תלותית מול היצרנים. בשל כך, המחיר שאנו דורשים עבור המוצרים יהיה נמוך ובמיוחד אם הקנייה תהיה סיטונאית, כלומר על בסיס הרבה עותקים.

משחקי הרכבה לכל הגילים בכל הפלטפורמות

לגו בזול, משחק המגנטים המקורי, פליימוביל, קליקס ומקליקונים – נמכרים כאן בחבילותיהם המקוריות במחירי בוטיק של ממש. רכשתם הרבה מוצרים מאותו סוג? הבטחתם לעצמכם מחיר פתיחה זול שיאפשר לכם למכור את המוצרים ברווח רב בלי מאמץ. לא מעט מתחרים שלכם צמאים לעסקאות כמו לגו מקורי בזול או פליימוביל במחיר לא יקר. אנחנו רואים את זה יום יום וחווים את זה שעה שעה. לכן, יש לכם הזדמנות לעשות מהפכה במסחר שלכם בתוך החנות, ולהגיש ללקוחות הסופיים שלכם את המשחקים במחירים מעולים.

מבחר גדול, ובחירה קלה לכל לקוח קמעונאי

אף על פי שהמבחר כאן באמת בלתי נדלה, קל למצוא כאן משחקי הרכבה לפי גילים ולפי תחומי עניין. כך, למשל, בפלטפורמת פליימוביל, הגיל הרך מוגדר ילדים מגיל לידה ועד גיל 4, והמשחקים המוצעים לשכבת גיל זו נקראים “פליימוביל 1-2-3”. כל משחק אחר מיועד לגילים בוגרים יותר. באופן זהה ניתן לזהות גם משחקי לגו, שם טווח הגילים המדויק כתוב על האריזה, מה שעושה את הבחירה שלכם – כחנות קמעונאית קלה יותר, ומאפשר לכם להגיע בקלות אל מלאים נדרשים. באתר האינטרנט שלנו יש חלוקה לקטגוריות גיל, מה שלא מצריך אתכם להסתכל בכלל על הרשום בחבילות, אבל אנו ממליצים בכל זאת לבדוק מה אתם קונים, ובמידה ומצאתם טעות, נשמח אם תדווחו לנו על מנת לתקנה באתר באופן מידי.

משחקי הרכבה על בסיס עלילה

בחירת משחקי הרכבה על בסיס העלילה שלהם: מכבי אש, משטרה, בובות יחידות משחקי מגנטים לילדים וכד’ היא עוד דרך לארגן ולנהל את החנות שלכם. אם שמתם לב שבמשלוחים קודמים הבאתם משחקים מסוימים והחסרתם באחרים, כעת זה זמן טוב להתעדכן מה חסר לכם, ולהשלים זאת כאן במחירים חסר תקדים.

בוטיק הצעצועים משווקת משחקי הרכבה לכל החנויות בארץ אשר פנו אליה!

חנות “בוטיק הצעצועים” ידועה במחיריה הנגישים, ובשירותה הנדיב, הכולל משלוח חינם עד כתובת החנות שלכם. אם גם אתם מעוניינים בחבילת משחק “קשקשים”, בדגמי לגו נדירים, פליימוביל, מקליקונים ואפילו חבילות של קליקס, תוכלו למצוא הכל כאן במחירים חסרי תקדים.

פנו אלינו למידע נוסף על משחקי הרכבה. בעמוד זה תוכלו לקבל את הפרטים הנחוצים לכם!

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן