Skip to Content Contact Us
Img25

5 משחקי הרכבה שרצוי שיהיו בכל בית

משחקי הרכבה הם מסוג הצעצועים שאהובים הן על ילדים והן על מבוגרים. הם לא רק מאפשרים לשחק יחדיו אלא שהם גם עוזרים לפתח כישורים שונים כמו למשל מוטוריקה, חשיבה, תכנון ועוד. משחקי הרכבה יכולים לבוא כשהם ארוזים בקופסאות שונות ולכל קופסה חוקי המשחק שלה. אנו ריכזנו עבורכם את חמשת משחקי ההרכבה המומלצים ביותר, שהנם משחקי חובה בכל בית ומתאימים לשחקנים מסוגים שונים.

  1. משחק המגנטיםמשחק המגנטים הוא אחד ממשחקי הרכבה המשלבים בצורה טבעית בין הנאה צרופה לבין למידה. מלבד האפשרות לשחק בשיתוף פעולה עם בני משפחה או חברים, המשחק ידוע כמעורר את סקרנותם של הילדים ומפתח חשיבה לוגית והנדסית. המשחק מגיע כמארז של 100 חלקי מגנט צבעוניים וידידותיים לילדים.
  2. קליקס מקורי קליקס מקורי הוא משחק הרכבה ייחודי המתאים לבית אך בעיקר לגני ילדים אשר מחפשים לגוון במשחקי ההרכבה שלהם. משחק זה מגיע כמארז גדול או קטן של חלקים צבעוניים אשר חיבורם זה לזה מאפשר ליצור דגמים שונים ומגוונים של כלי תחבורה, מבנים ועוד.
  3. מקליקוניםמקליקונים הוא משחק הרכבה אשר כשמו כן הוא, כולל מקלות קטנים אשר מתחברים זה לזה כך שניתן לבנות וליצור מהם עולם ומלואו. המשחק מגיע עם מספר גדול של חלקים וכן עם חוברת הדרכה ובעזרתה ניתן לבנות ולהרכיב דגמים מורכבים כיד הדמיון.
  4. משחק הקשיות מבין כל משחקי ההרכבה שקיימים משחק הקשיות נחשב למקורי ומהנה במיוחד. המארז כולל 300 קשיות וכן מגוון גדול של מחברים כך שהילדים יכולים להרכיב דגמים שונים, ייחודים ומעניינים.
  5. לגו לגו הוא מותג מוכר הנחשב לאחד המשחקים הפופולריים ביותר ברחבי העולם. אם מדברים על משחקי הרכבה, הרי שהוא המוביל היות ומאפשר לילדים להרכיב מאפס עולם תוכן מיוחד, לאתגר את עצמם ובמקביל להנאה, לפתח כישורים שונים ומגוונים.

בקליק טוי תמצאו משחקי הרכבה רבים ומגוונים

בין אם משחק המגנטים, קליקס מקורי או מקליקונים, ובין אם משחק הקשיות או לגו הבין-לאומי בקליק טוי אנו מעמידים לרשותכם מגוון גדול של משחקי הרכבה מיוחדים ומהנים במחירים אטרקטיביים ביותר. אנו מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג המוצרים שלנו כבר עכשיו וכמובן שלכל שאלה, אנו עומדים לרשותכם.

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן