Skip to Content Contact Us
Img28

מפעילי קייטנות: אלה המשחקים שאתם חייבים!

כל חופש גדול מוביל את ההורים לחפש אחר קייטנה מוצלחת לילדים, ואם ניתן, אז קייטנה שמשלבת בחוכמה בין הנאה לבטיחות, ועל כן מפעילי קייטנות רבים מוצאים את עצמם נדרשים להיות הן יצירתיים ומקוריים והן אחראיים ומקצועיים, ועל כן טוב לדעת שהרבה פעמים השילוב המושלם טמון במוצרים שילדים אוהבים בכל השנה, כך שבחופש הגדול זוכים להתמקד באותם מוצרים וליצור באמצעותם אין ספור הפעלות מהנות. מחפשים רעיונות? להלן כמה:

כמה שיותר למעלה – טרמפולינה

טרמפולינה מהווה תעסוקה נהדרת. בטרמפולינה ילדים לומדים לשתף פעולה, מוציאים המון אנרגיה ונהנים להגיע לגבהים חדשים ולנסות סוגי קפיצות. בנוסף, הטרמפולינה מזמינה להתנסות במגוון סוגי תרגילי התעמלות (בין היתר מדובר במכשיר אידאלי עבור התעמלות), נחשבת מאוד מרגיעה (הקפיצה מרגיעה את מערכת העצבים), מובילה את הילדים לחוש יותר מאושרים (פעילות הקפיצה משחררת אנדורפינים) ובאופן כללי מדובר בפעילות שילדים מאוד אוהבים ויכולים להעביר עמה כמה שעות מהנות. מכאן שאם רק מבינים כיצד להעניק לטרמפולינה ערך מוסף (לשלב משימות, משחקים, תרגילי התעמלות, מוסיקה וכדומה), הרי שהיא עשויה להוות כר פורה לפעילות סופר משמעותית וחווייתית. פה נחדד שניתן לבחור בין טרמפולינה גדולה לבין כמה טרמפולינות אישיות – בהתאם לסוג ההפעלה הרצויה.

צבעוני וקופצני – מתנפחים

אם נישאר בטריטוריה של הקפיצות ונבקש להוסיף אלמנטים נוספים, נעבור לקטגוריית המתנפחים. פה נמצא מגוון מוצרים מדהימים שמשלבים בין משחק, קפיצה ודמיון, וזאת כי לא מעט מתקנים מתנפחים מגיעים מעוצבים. שנדגים? ניתן למצוא מתנפח בצורת טירה שבין היתר כולל מסלול מכשולים ומגלשה, בריכת כריש שמשלבת בין מגלשות מים לבריכה, מגלשת מים שמזכירה את הדבר האמתי, מגלשות מים שמחופשות לדולפין (או תנין) ועוד. לצד מגוון עיצובים משגעים שמסעירים את מוחם של הילדים, גם צריך לבחון מה מציעה כל אופציה, כי בין היתר יש מתנפחים שכוללים בריכת כדורים, תותח מים, מתקן קפיצה, בריכת מכשולים, קיר טיפוס, מגרש כדורגל, מתקן בועות ועוד. שנסכם? ראשית כל חשוב לבחון גודל ולהתאים כראוי לגיל היעד של הילדים ולאחר מכן מומלץ לבחון איזו תצורה יותר מתאימה לסוג ההפעלה הרצויה, כך שיתאפשר לשלב את הפעילות עם מגוון משימות, תחרויות, מסלולים ועוד.

מתרעננים – בריכות ביתיות

אם יש משהו שילדים (ומבוגרים) אוהבים בימי הקיץ, אלו משחקי מים, אך כידוע לקחת את כל הילדים לבריכה זו גם משימה מורכבת וגם משימה יקרה, ועל כן טוב לדעת שבמקום ללכת לבריכה, ניתן להביא את הבריכה אליכם, פשוט לרכוש בריכה ביתית איכותית בגודל הרצוי, כזו שיודעת לעמוד כהלכה על כל משטח מפולס. בנקודה זו אפשרי לבחור בריכה מתנפחת לזאטוטים, משמע בריכה קטנטנה שאינה מצריכה הרבה מים והיא פחות משני מטר כל צד, ולחלופין ניתן לבחור בריכה שהאורך שלה יותר מ5 מטר והגובה שלה מעל ל70 ס”מ, כאשר היא מגיעה עם מוטות תמיכה מחוברים, כך שגם אם נכנסים אליה ביחד כמה ילדים, זוכים להיות רגועים. פה נרחיב שמוטב לשלב משחקי כדור, רובי מים, בועות סבון וכדומה, ורמת הבטיחות והשמירה חשובה ביותר.

חשוב!

בין אם תבחרו לרכוש בריכה או טרמפולינה, ובין אם תבחרו לשלב בין מתנפחים לבריכה או בין טרמפולינה לתרגילי התעמלות, חשוב מראש לדעת שאיכות המוצר מכרעת, וזאת כי אף מפעיל אינו רוצה לגלות באמצע הפעילות שהמוצר מאכזב. אי לכך יש לרכוש רק במקום מקצועי ובעל רזומה, ורק מוצרים של חברות מובילות. בנוסף, חשוב להתאים בין כמות הילדים לממדי המוצר. לא חסרים רעיונות, צריך רק לבחור – המשך חופשה נעימה!

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן