Skip to Content Contact Us
Img28

מנקלה הוא משחק לוח אפריקאי

מנקלה הוא משחק לוח אפריקאי מסורתי ששיחק במשך מאות שנים. זהו משחק של אסטרטגיה ומיומנות שאנשים מכל הגילאים ורמות המיומנות נהנים ממנו.

המשחק ידוע גם בכמה שמות אחרים, כולל Kalah, Oware ובאו. המשחק משוחק על לוח עם שתי שורות של שישה בורות, וכל בור מכיל מספר מסוים של זרעים או אבנים.

מטרת המשחק היא ללכוד יותר זרעים מאשר היריב שלך על ידי הזזה אסטרטגית של הזרעים סביב הלוח. המשחק מתחיל בכך שכל שחקן מניח ארבעה זרעים בכל אחד מששת הבורות בצד שלו של הלוח. השחקן שהולך ראשון בוחר את אחד הבורות שלו ומעביר את כל הזרעים מאותו בור, ומניח זרע אחד בכל בור סביב הלוח בכיוון נגד כיוון השעון. אם הזרע האחרון נוחת בבור ריק בצד הלוח של השחקן, הם לוכדים את כל הזרעים בבור ישירות מול הלוח של היריב שלהם ומוסיפים אותם לחנות שלהם.

לאחר מכן המשחק ממשיך כשהשחקן השני מגיע בתורו, והמשחק נמשך עד ששחקן אחד כבש את כל הזרעים של היריב שלו או עד ששחקן אחד לא מסוגל לבצע תנועה.

Mankala הוא משחק של אסטרטגיה, ויש הרבה טקטיקות שונות ששחקנים יכולים להשתמש בהן כדי לנסות להשיג יתרון על היריב שלהם. לדוגמה, שחקנים עשויים לנסות ליצור מלכודות ליריבם על ידי השארת בורות מסוימים ריקים או על ידי הנחת מספר קטן של זרעים בבור שיאלץ את היריב לזוז בצורה מסוימת. Mankala הוא משחק שאנשים בכל העולם נהנים ממנו, וזו דרך מצוינת לבלות עם חברים ובני משפחה. זוהי גם דרך מצוינת לפתח מיומנויות חשיבה אסטרטגיות ולשפר את הזריזות המנטלית. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים משחק מהנה ומאתגר לשחק בו, נסו את Mankala

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן