Skip to Content Contact Us
Img28

ממונעים על גלגלים לילדים בחנות הצעצועים קליק טוי

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

מהו אוטו מצבר לילדים? האם מומלץ לקנות ממונעים לילדים? איזה סוג של רכב כדאי לקנות? על פי אילו משתנים בוחרים? והיכן ניתן למצוא ממונע כולל שלט בזול?

עולם הצעצועים הולך ומשתדרג ככל שחולפות השנים ובזכותה של טכנולוגיה מתקדמת וחזון יצירתי, עולים משחקים משוכללים מאוד על המדפים ביניהם ממונעים מסוגים שונים. כיום כבר לא ניתן ללכת לחנות הצעצועים מבלי לראות ממונעים לכל הגילאים, רכבים אשר נראים ממש כמו הדבר האמיתי. אם אתם מתלבטים האם כדאי להשקיע את מיטב כספכם באוטו ממונע לילדיכם, הרי זאת אכן התלבטות. עם זאת כן יש לציין כי ניתן למצוא כיום רכב ממונע כולל שלט בזול כך שכל הצדדים יוצאים מרווחים.

לפני שמחליטים – מהו בכלל אוטו מצבר לילדים?

אוטו מצבר לילדים כשמו כן הוא, אוטו אשר מונע באמצעות מצבר נטען, שמהווה את המקור החשמלי לרכב ומאפשר לו לנסוע. ממונעים מתאימים לילדים מגיל שנתיים ועד תשע שנים והעובדה כי קיימים שני סוגים של מצברים והם 6 וולט או 12 וולט מאפשרת התאמה מלאה לגיל הילד וכן שליטה מקסימלית על הרכב בעת הנסיעה. הממונעים נעים במהירות של 3 עד 8 קמ”ש אשר נחשבת לבטיחותית לילדים, כאשר ישנם ממונעים אשר כוללים שתי דרגות מהירות ולעיתים אף את האפשרות של נסיעה אחורה.

איך בוחרים ממונעים לילדים?

כל הורה חולם להגשים לילד שלו את החלום על נהיגה ברכב ממונע ולהעניק לילד חוויית משחק מהנה, ניידת ותורמת מבחינות רבות. עם זאת ישנם סוגים שונים של ממונעים לילדים ביניהם: טרקטורון ממונע, במוו לילדים ואף מרצדס לילדים כך שלא תמיד קל לבחור בכלי המתאים. לכן כדי להגיע לבחירה הנכונה יש ללמוד על הנושא לפני כן ולהכיר את המשתנים אותם יש לקחת בחשבון. מובן שהצוות של קליק טוי זמין עבורכם בכת עת על מנת לספק המלצות וכדי לסייע לכם לבחור נכון.

קליק טוי היא חנות מקוונת אשר מעמידה לרשותכם מגוון רחב של ממונעים לכל הגילאים במחירים חסרי תקדים. גלשו כבר עכשיו לקטלוג הממונעים שלנו ותוכלו לבחור ממונע כולל שלט בזול ולהגשים לילדכם את החלום!

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן