Skip to Content Contact Us
Img28

ממונעים מומלצים לילדים

אם פעם טרקטורון ממונע לילדים היה חלום רטוב (לא היו הרבה), כיום אותה כמיהה נשארה. אך יחד עם זאת המחירים צנחו, העסק התפתח, דגמים נוספו. באופן כללי הרבה יותר ילדים נהנים לחוש כמו גדולים – ללחוץ את הדוושה ולהגיע ברכב משלהם ליעד הרצוי. לא מדובר בעוד רק במשחק שמהווה אלטרנטיבה נהדרת למסכים, אלא גם מדובר בכלי שמסייע לפתח מגוון תכונות חשובות. תכונות כגון ביטחון עצמי, קואורדינציה ואף התמצאות במרחב.
תנו מבט על הממונעים מומלצים לילדים באתר קליק טוי. 

התמצאות כללית

למרות שממונעים מיועדים עבור ילדים, יש כמה מונחים שנוגעים אלינו ההורים. וזאת כי לפני שבוחרים בכלי כזה או אחר, חשוב להבין במה בדיוק מדובר. נעצור להבהיר סוגיה שנוגעת לוולט. וולט הנו מונח שמציין מהו המתח של הכלי, כאשר נתון זה משפיע בין היתר על טווח הנסיעה. משמע רכב ממונע 6 וולט ייסע ברציפות בין 30 ל 45 דקות. ואילו רכב ממונע 12 וולט ייסע ברציפות בין 45 ל75 דקות. כמו כן, פה נעצור לציין ששטח הנסיעה אינו תלוי רק בוולט, אלא גם בגודל של המצבר, במשקל של הרכב ובהספק של המנוע.

וולט

יחסית לכלי רכב ממונעים 12 וולט, כלי רכב ממונעים 6 וולט יהיו יותר זולים וקלי משקל. אך הם אינם יתאימו לשטח מאתגר, קרי דשא או חול. אלו עוד הבדלים קיימים? ובכן ממונעים 12 וולט מומלצים ביותר עבור ילדים שמבקשים לשלוט על כמה שיותר משתנים. וזאת כי ממונעים מעין אלו לרוב מציעים מהירות קדמית ואחורית והם בין היתר מאפשרים הסעה של שני ילדים.

מצבר

לאחר שדנו בוולט, נעבור לדון במצבר נטען. חשוב מראש לדעת שלרוב אורך החיים של המצבר אינו עובר את השנתיים, כך שלאחר שנתיים ניתן יהיה להמשיך להטעין. אך התפוקה תיפגע – זמן הנסיעה יהיה יותר קצר. מסקנה? לפני שמשווים בין דגמים מומלצים, חשוב להבין מה מחפשים ואלו מאפיינים יש להשוות.  

שורת ממונעים מומלצים:

  • הוברבורד מקצועי 
    אין לדבר על ממונעים לילדים מבלי להזכיר את האטרקציה החדשה בתחום, מבלי להציג את ההוברבורד המקצועי. דגם זה עומד בתקן הישראלי, משמע אינו עובר את ה12 קמ”ש. בנוסף, הוא מגיע עם סוללת ליתיום איכותית מבית סמסונג (24 וולט), כך שניתן ליהנות מ50 דקות רצופות של נסיעה. מה עוד? הדגם מכיל גלגלים מתנפחים, אורות לד ואף רמקולים מובנים. עם זאת, יש לדעת שדגם זה מיועד לילדים גדולים – בני 16 פלוס.

  • וספה 12 וולט + ארגז
    בין אם יש לכם ילד עם חוש סטייל מפותח ובין אם אתם רוכשים עבור הילד (אך במקום מסוים גם עבורכם), הרי שמוטב להכיר דגם זה. הדגם הנו העתק מדויק של הדבר האמתי, כולל האצה שמתבצעת מידית הנסיעה. מלבד הסטייל, נציין שהאופנוע גם מציע אחיזת כביש טובה. הוא מאוד נוח לאחסון, מגיע עם גלגלי עזר, מכיל מנגנון בטיחות ששומר על מהירות קבועה ואף כיף לדעת שהממונעים מבית פג פרגו מעוצבים באיטליה, לצד רמת גימור ללא תחרות.

  • רולס רויס
    אם דיברנו על סטייל ממונע, הרי שגם חובה להכיר רול רויס לילדים. ייתכן שתרכשו אותו יותר עבורכם מאשר עבור הילד, אך מספיק מבט אחד על העיצוב המרשים, בכדי שתבקשו מהילד שיסכים לקבל אותו כמתנה.

    אופנועים

  • אופנוע  DUCATI HYPERCROSS
     דגם ממונע שמהווה העתק מושלם של הדבר האמתי. מכאן שאם הילד חולם לעלות על אופנוע, אך אתם מבקשים להרחיק ממנו מעט את החלום. אתם יכולים בו זמנית להעניק לו טעימה מהנה. הרי שדגם זה מהווה אופציה מבטיחה. הדגם מגיע עם גלגלי גומי וגלגלי עזר. בנוסף, הוא מציע ארגזים צדדיים (לטובת אחסון) ומנגנון בטיחות להגבלת המהירות (עבור הרגעת ההורים).

  • אופנוע שטח ממונע דגם INJUSA 
    אופנוע מוטו קרוס ממונע תוצרת ספרד בעל מנוע עוצמתי במיוחד – 12 וולט. האופנוע מגיע למהירות של 8 קמ”ש והוא מאושר ע”י מכון התקנים. מכאן שאם אתם חולמים שהילד שלכם יעלה על אופנוע שטח והילד חולם שאתם אכן רציניים, הרי שאופציה זו אדירה – מאפשרת חוויה עוצמתית, מלמדת ומאדירה.
  • אופנוע ממונע לילדים 
    ילדים בין שנה וחצי ועד 4 ישמחו להגשים חלום ולעלות על אופנוע 6 וולט שנראה כמו הדבר האמתי. בין היתר האופנוע מציע מגוון מנגינות וצלילים שמוסיפים עניין, מציע הנעה אחורית וקדמית והוא מאוד פשוט עבור הרכבה.

גיפים

  • גיפ במוו X6M ענק
    מדובר ברכב ממונע ענק שמציע שני מקומות ישיבה. בנוסף, המנוע מאוד חזק, הצמיגים מגומי, הנסיעה נחשבת מאוד שקטה. ניתן ליהנות ממערכת שמע איכותית, משלט חכם וממערכת למניעת החלקה. אתם ההורים יכולים להיות רגועים ואילו הילדים מעל ומעבר למאושרים, רק אל תשכחו להשאיר להם מקום בחנייה.

  • גיפ סופה ממונע
    הילדים שלכם חובבי אקסטרים, ולו כי הם מנסים לחקות אתכם ההורים? ובכן במקרה זה אל תרכשו להם עוד רכב ממונע, אלא תלכו על הדבר האמתי – ג’יפ סופה לילדים. הג’יפ מגיע עם מנוע חזק בעל 12 וולט. מה עוד מחכה ברכב? חיבור ל MP3, שלט רחוק שמסייע להורים להישאר בשליטה וכמובן אורות, למקרה שיחליטו לצאת לטיול שטח לילי.

  • ג’יפ גאוצ’ו סופר ספורט 
    עוד אופציה של ג’יפ ממונע מדהים לילדים, רק שהפעם אופציה זו כוללת גם שני הילוכים, רברס, מנגנון להגבלת מהירות ואפילו מנגנון בלימה אוטומטי בשחרור דוושת הגז. מה עוד? ג’יפ זה מסוגל להתמודד עם שיפועים של עד 17% והוא כולל רדיו FM!

    טרקטורונים

  • טרקטורון ממונע פרוזן
     מותג ספרדי שמציע 6 וולט. הדגם מגיע ל4 קמ”ש, מציע שליטה ידנית, נע קדימה ואחורה ומתאים לילדות מגיל שנה פלוס. בנוסף, העיצוב מהסרט הידוע פשוט מקסים ויעלה חיוך בכול נסיעה.

  • טרקטורון גור דיר גאטור
     מדובר בהעתק מדויק של דגם טרקטור ג’ון דיר המקורי, כך שאם הילד חובב חקלאות ושטח (ולו כי הוא גר בקיבוץ או במושב), הרי שזו המתנה האידאלית עבורו. הטרקטורון מציע ארגז עבודה, שני הילוכים פלוס רברס וכמובן רמת גימור מקצועית ביותר.

  • לראשונה בישראל טרקטורון 24 וולט מבית INJUSA
     העיצוב מרשים, מנגנוני הבטיחות נחשבים למובילים בעולם. הדגם כולל קפיצי שטח ומעצורי דיסק וניתן להעמיס עליו עד כ 35 ק”ג. בנוסף, הוא בנוי על שלדת מתכת מחוזקת, מציע צמיגי גומי איכותיים ופלסטיקה שמיועדת לעמוד הן בנסיעות שטח והן בנסיעות עירוניות.

  • טרקטור גון דיר כולל כף
     כל ילד שחולם לעבוד על טרקטור יהיה הילד המאושר בעולם לקבל דגם מעין זה. הדגם מציע האצה ובלימה באמצעות דוושת רגל אלקטרונית, ובנוסף קיים בולם זעזועים. כמו כן, ישנה הנעה לשני הגלגלים (עבור שיפור האחיזה) והצמיגים אידאליים עבור מעבר בשטח, כנדרש מטרקטור אמתי.

מה נותר?

לאחר שעוברים על רשימת המומלצים, רצוי להבין מהו טווח המחירים. נתאים אז בין גיל ליכולת תפעול, נתייחס לעיצוב וכמובן נחשוב מה הילד ישמח לקבל. כאשר אם יש אחים קטנים, ניתן להשקיע יותר – בעוד כמה שנים הממונע הנבחר ישרת גם אותם.

לחצו כאן לעוד ממונעים

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן