Skip to Content Contact Us
Img25

מה ההבדל בין לגו לפליימוביל?

לגו ופליימוביל הם מותגים מובילים אותם ניתן למצוא בכל חנות צעצועים ולא בכדי. שני מותגים אלו נחשבים למשחקי הרכבה איכותיים אשר מפתחים את עולם הדמיון של הילדים, משפרים יכולות קוגניטיביות ומוטוריות ובכוחם להעסיק את הילדים שעות על גבי שעות. עם זאת מדובר בשני מותגים השונים זה מזה מסיבות רבות. מה ההבדלים בין לגו לפליימוביל? וכיצד תוכלו לדעת באיזה מן המותגים לבחור עבור הילדים שלכם? כל התשובות לפניכם.

לא הכמות – אלא האיכות היא שקובעת

באופן כללי בין לגו לפליימוביל ישנם קווי דמיון רבים עד כדי כך שללא הידע והניסיון המתאימים, יהיו כאלו שאף יתבלבלו ביניהם. אולם אף על פי שהרעיון הבסיסי אולי זהה, בפועל קווי הדמיון מיטשטשים כאשר בוחנים לעומק את הפרטים הקטנים, או נכון יותר לומר החלקים הקטנים שכלולים באריזה. הקונספט של לגו נוטה יותר לעולם ההרכבה וכל ערכה מגיעה עם חלקים רבים, כאשר על הילדים המשחקים במשחק זה מוטל לבנות עולם שלם מאפס. לעומת זאת בפליימוביל ערכת המשחק מגיעה עם אביזרים שלמים בילד אין, כאשר לרוב ההרכבה עצמה פשוטה יותר ודורשת פחות השקעה.

סוג הדמויות: פליימוביל לעומת לגו

משחקי פליימוביל מבוססים על הדמויות, הן העיקר של המשחק וסביבן פותח המשחק עת המצאתו. דמויות אלו הן הפנים של המותג לאורך השנים ועם השנים הן הפכו יותר ויותר מגוונות. הדמויות של לגו לעומת זאת, הן אינן העיקר ובעבר הן אף היו מאוד בסיסיות. במילים אחרות, הדגש לא הושם על יצירת דמויות אשר נראות אנושיות. עם השנים, השתנו כללי המשחק והדמויות של לגו החלו גם הן לתפוס מקום מרכזי ולמשוך את תשומת ליבם של הילדים.

מתלבטים? זה הזמן לפנות למומחים בחנות צעצועים

כאמור נקודות הדמיון הרבות הן אלו שמקשות על הבחירה, במיוחד כשהמחירים של לגו או פליימוביל חגים סביב אותו הטווח. ובכל זאת מדובר בעניין של העדפה ותחומי עניין של הילדים עצמם ועל כך יש לשים את הדגש. במקרה שהילדים שלכם הנם חובבי פליימוביל תוכלו ליהנות מחוויית קנייה ידידותית ומשתלמת בחנות צעצועים מקוונת, אשר מציעה מגוון משחקי פליימוביל במחירים אטרקטיביים מאד.

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן