Skip to Content Contact Us
Img28

מגלשות מים מתנפחות

מגלשות מים מתנפחות הן אחד מהמשחקים הפופולריים ביותר. עם משטח חלקלק ויכולת לשחק עם מים, מגלשות מים אלו הן דרך מצוינת לשמור על ילדים פעילים ורעננים.

מגלשות מים מתנפחות מגיעות במגוון גדלים, צבעים וצורות. המגוון רחב ממגלשות פשוטות ועד לדגמים משוכללים יותר עם בריכות צמודות. בין אם אתם מחפשים מגלשה לחצר הבית שלכם או למסיבת יום הולדת, יש אחת שמתאימה לצרכים שלכם. בבחירה שלכם, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים. הגודל, קיבולת משקל, איכות בנייה וקלות הרכבה ופירוק. כמו כן, חשוב לבחור במגלשה איכותית, העשויה מחומרים עמידים ועמידים במים. 

מגלשות מים מתנפחות מספקות יתרונות רבים לילדים. כולל גירוי פיזי ופיתוח קואורדינציה, שיווי משקל ומוטוריקה. הם גם מקור נהדר לבילוי למסיבות קיץ, ברביקיו ואירועי חוצות אחרים.

לסיכום, מגלשות מים הן בחירה מצוינת להורים המעוניינים לספק לילדיהם שעות של כיף. הם יעניקו לילדים פעילות גופנית במהלך הקיץ. עם מגוון עיצובים זמינים, קל למצוא מגלשת מים מתנפחת שתתאים לצרכים שלך. זכרו לבחור דגם איכותי ולפעול לפי הוראות ההרכבה והשימוש כדי להבטיח את הבטיחות והעמידות של המגלשה שלכם.

קליק טוי מציע מגוון רחב של מתקני קפיצה ומגלשות מים להנאה לכל המשפחה. לחצו כאן לעיין במבחר שלנו.
ניתן פה דוגמא של פארק מים הכריש השמח דגם 9672. פארק מים מרהיב שכולל בתוכו: מגלשה כפולה, תותח מים, השפרצת מים כפולה בראש המגלשה ובריכת שכשוך גדולה.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן