Skip to Content Contact Us
Img22

כל היתרונות בחשיפת ילדים למשחקי פליימוביל כבר בגיל צעיר

חשיבותם של משחקים לחייהם של הילדים כבר ידועה, בלתי ניתנת לערעור ומוכחת מחקרית – משחקים חשובים מאוד להתפתחותם של הילדים. אולם יש משחקים ויש משחקים. ובין כל המבחר שקיים אין ספק שמשחקי פליימוביל נחשבים לעלית המשחקים, והבונוס – כיום ניתן למצוא אותם בכל חנות צעצועים והם מתאימים לטווח רחב של גילאים.

היתרונות של משחקי פליימוביל בגיל הצעיר

משחקי פליימוביללכל אורך שלבי ההתפתחות הילדים מפתחים כישורים רבים דרך עולם המשחק. הם מפתחים את כישורי החשיבה שלהם, את היכולות המוטוריות העדינות והגסות כאחד, הם משתמשים בעולם הדמיון ובודים סיפורים ותרחישים, הם יוצרים אינטראקציה חברתית ומחזקים את הקשר עם האחים וההורים ועוד. לעומת משחקים אחרים אשר מחזיקים ביתרון אחד או שניים מהרשימה המצוינת לעיל, משחקי פליימוביל מאפשרים לכל היתרונות המוזכרים לבוא לידי ביטוי ובכך למעשה הם משלבים עולם ומלואו ממש בתוך קופסה אחת.

התאמה מלאה לגילם של הילדים – מאפשרת לחשוף גם פעוטות לפליימוביל

פליימוביל לילדיםעל מנת לאפשר לפעוטות ליהנות מכל היתרונות של פליימוביל, החברה הוציאה ליין של משחקים המתאימים לצעירים ביותר בחבורה. משחקים אלו, לא רק שמתאימים לפעוטות מבחינת גודל החלקים, אלא שגם נותנים מענה לתחומי העניין בגילאים אלו וכן ליכולות המוטוריות המאפיינות את שלב ההתפתחות. כך בקלות ילדים קטנים יכולים לשחק במשחקי פליימוביל ללא תחושה של תסכול או אי מסוגלות וליהנות מכל היתרונות שמשחקים אלו מציעים. עם גילם המתקדם, ניתן לרכוש לילדים משחקי פליימוביל מסדרות אחרות, או מסדרות משלימות וכך להעשיר את עולם המשחק שלהם ולשפר את השפעתו על חייהם פלאים.

עמידות גבוהה לאורך שנים רבות

למשחקי פליימוביל ישנם יתרונות רבים ותרומתם לעולמם של הילדים ניכרת כבר בגיל צעיר אולם ישנו יתרון נוסף של משחקי פליימוביל, ממנו גם כן לא ניתן להתעלם והוא האיכות. מדובר במשחק איכותי ועמיד במיוחד אשר ילווה את ילדיכם למשך שנים רבות וגם את הבאים אחריהם בתור (בהנחה שיהיו). משחקים אלו מיוצרים במלאכת מחשבת ומוקדשת ליצורם מחשבה רבה. הם על זמניים ונשארים תמיד מעודכנים עם רוח הזמן והתקופה וניתן להפיק מהם הנאה מרובה בכל עת ואף לשמור אותם כשהילדים גדלים ולהוציא אותם שוב כשהם יהפכו להיות גם כן הורים לילדים.

היכן משיגים פליימוביל במחירי מבצע?

פליימובילעכשיו, מגילינו כי ניתן לחשוף את הילדים לפליימוביל כבר מגיל צעיר וליהנות מהתאמה מלאה לרמת המסוגלות שלהם ומאיכות בלתי מתפשרת, כל שנותר לעשות הוא להתעדכן בחנות צעצועים בה ניתן לרכוש פליימוביל במחירי מבצע וכאן – קליק טוי נכנסת לתמונה. כאמור היתרונות של משחקי הרכבה כמו פליימוביל רבים מספור אך יש למשחקי המותג חיסרון אחד משמעותי והוא המחיר. מחירם של משחקים אלו נחשב לגבוה במיוחד ולכן הם אינם ברי השגה בבתים רבים. עם זאת, כיום קיומן של חנויות צעצועים מקוונות בארץ ובחו”ל, משנה את פני המשחק, התחרות גדולה יותר והמחירים גם הם מושפעים. בחנות של קליק טוי למשל משחקי פליימוביל הם אחד ממוצרי הדגל של החנות והם מוצעים לכם במחירים שווים לכל כיס ובחוויית קניה מאובטחת וידידותית.

שימו לב: בחירת משחק פליימוביל מתאים לבן או לבת אינה פשוטה כלל תוכלו לדפדף ולעבור בין המוצרים השונים

באתר הבית של קליק טוי אל מנת לבחור את מוצר הפליימוביל המתאים, אל תמהרו לחנות הצעצועים קליק טוי קיים מגוון ענק

עברו על כולו, פליימוביל גן שעשועים, פליימוביל בית בובות, פליימוביל משטרה, פליימוביל מכבי אש, ככה תדעו שקניתם את הפליימוביל המתאים ביותר לילדכם

קנייה מהנה

הזמינו עוד היום משחקי פליימוביל מתוך המבחר שאנו מעמידים לרשותכם ותוכלו ליהנות ממשחק איכותי, עמיד ומותאם לילדים מכל גיל!

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן