Skip to Content Contact Us
Img28

חנות צעצועים זולה

מה מאפיין חנות צעצועים זולה, וכיצד תדעו בלי יותר מדי בדיקות שמדובר במחיר זול מאד ביחס לשוק? אלו סממנים יש בחנות שכזו? מה ניתן לומר על מבחר הצעצועים במקום, ועל מחירי סיטונות לקמעונאים המבקשים לחדש לעצמם את מלאי הצעצועים בחנות?

חנות צעצועים זולה מתאפיינת ביכולת שלה לספק מחירים נמוכים עבור סחורה הידועה כאיכותית ויקרה בחנויות מתחרות. למשל משחקים תוצרת חוץ כמו לגו ופליימוביל אינם זולים גם כאשר קונים חבילות קטנות לגילים קטנים, אבל כאשר הולכים על חנות צעצועים זולה, המחיר פתאום ייראה נגיש. מה ההסבר לכך? מדובר על חנות המבצעת יבוא מקביל, ועל כן אינה תלויה במחירי היצרנים. אדרבא, אצלנו בחברת “בוטיק הצעצועים” מספקים צעצועים גם לחנויות אחרות, קמעונאיות, במחירים סיטונאיים. מחירי סיטונות לקמעונאים מאפשרים להם למכור את המוצאים בנקל ולהישאר ברווח גולמי גבוה.

גם כשמדובר בחנות צעצועים בירושלים – ניתן להזמין באינטרנט מכל מקום בארץ

חנות הצעצועים “בוטיק הצעצועים” ממוקמת בבירת ישראל, אבל למיקום אין בימינו משמעות כאשר ניתן לרכוש כל דבר באינטרנט. אנו מספקים לקהל לקוחותינו שירות חנות צעצועים אונליין המאפשר להם לקנות כל דבר שנמצא על המדפים באינטרנט, ועוד לקבל את זה במשלוח חינמי עד לכתובת. חנות צעצועים מקוונת עם משלוחי חינם היא מסגרת קנייה שהוכחה במרוצת השנים כאטרקטיבית, והיא אכן מושכת אליה קהל רב, לרבות בעלי חנויות קמעונאיות המעוניינים להזמין לחנותם צעצועי בוטיק במחירים משתלמים.

משווקים צעצועים? הכי כדאי לקנות אצלנו

בשונה מלא מעט חנויות אחרות, אנחנו לא מקושרים ליבואנים הרשמיים של מותגי הצעצועים, אבל כן מחזיקים בדגמים עצמם אותם ייבאנו באופן מקביל. המחיר שאנו נספק לא יתקרב אפילו למחיר הרשמי בו נמכרת חבילת מוצר מהגורמים האמונים על המוצר, וזה בדיוק מה שבעלי חנויות הצעצועים האחרות צריכים: מחירי סיטונות לקמעונאים. עם התנהלות כזו, מחיר הפתיחה שהם משלמים לנו נמוך, ואז גם אם יגבו מחיר נמוך בעצמם מהלקוחות הסופיים הם עדיין יישארו ברווח מהעסקה.

מתמחים בכל סוגי הצעצועים המקובלים בקירוב

אצלנו תוכלו למצוא חבילות לגו בזול, פליימוביל לכל הגילים, ועוד שלל משחקי מותג בינלאומיים, חלקם להרכבה וחלקם באים כיחידה אחת. לכן, לא רק שאין התפשרות על סוגי הצעצועים, תמורת מחיר זול אתם מקבלים לידיכם צעצועי יוקרה.

בוטיק הצעצועים – יבוא לקמעונאים בזול, מכירה סיטונאית

במחירים נמוכים

חנות צעצועים כמו “בוטיק הצעצועים” מספקת לסוחרים קמעונאיים בדיוק את מה שהם צריכים: צעצועים ידועים ויוקרתיים במחירים נגישים. זו לא סיסמה, אלא המציאות הלכה למעשה של חלק מהעובדים בתחום הצעצועים, אשר בחרו לשים בנו את יהבם. כיום הם משכילים למכור ללקוחות שלהם במחירים שהם לא מצאו בשום חנות צעצועים בסביבתם. גם אתם יכולים ליהנות ממציאות זו.

ליצירת קשר עם חנות צעצועים זולה ניתן לפנות אל “בוטיק הצעצועים” באמצעות עמוד זה!

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן