Skip to Content Contact Us
Img28

חנות צעצועים ברחובות

חנות צעצועים ברחובות

 

חנות צעצועים ברחובות היא חוויית הקניות של צעצועים החד-פעמית של רחובות ישראל!!
אנחנו חנות צעצועים בבעלות עצמאית שנפתחה בשביל לעשות פאן לאנשים!!!

 

רגעעעעע בשביל מה אתם צריכים לקרוא את זה בכלל?????
כנסו ישר לאתר ותתחילו לאסוף צעצועים במחירים מצחיקים באמת!!!

 

     חנות הצעצועים הגדולה ביותר ברחובות קליק טוי רחובות!!   

 

 

רחובות עיר ואם בישראל!!!

 

 

 

בהיותי הבעלים של חנות צעצועים ברחובות, באופן טבעי אני זוכה לשמוע דעות רבות של אנשים לגבי צעצועים.

עבור אנשים מסוימים, צעצוע הוא אתגר מבורך. משהו שהם ירצו לשים עליו את היד והמוח שלהם מיד. יש לנו הרבה צעצועים לנסות וכמה אנשים קופצים ישר ברגע שהם נכנסים לחנות.

המוחות הסקרנים האלה מכירים את עבודת המוח שחייבת להשתלב בפתרון צעצוע טוב, אך הם מכירים גם את תגמול ההצלחה – תחושת ההישג המדהימה, והתרוממות הרוח, באדיבות הדופמין שמשחרר ההיפותלמוס שלך.

עבור אחרים, צעצוע הוא איום. הם יגידו, “אין לי סבלנות לסוג כזה”, או “צעצועים משגעים אותי”, או “יש לי חבר שמאוד אוהב צעצועים”. חלקם יתרחקו הרחק מצעצועי ההדגמה שלנו, אך לפעמים אנשים במחנה זה ילוו על ידי חבר או בן משפחה שסקרן או כבר מתמצא בחידות.

“צעצוע טוב הוא כמו ספר טוב.”
–   מייסד חנות הצעצועים קליק טוי ברחובות !!

לפעמים אני אשמע שהאנשים האלה אומרים, “אבל למה שנקנה את זה? ברגע שפתרת את זה אין טעם שיהיה לזה יותר “. בפעם הראשונה ששמעתי את זה כמעט התנשמתי בקול רם! הייתי צריך לחשוב על זה. גדלתי עם חידות מקצרות מוח, ומעולם לא זרקתי אותם אחרי שפתרתי אותם. למה?

אני כאן כדי להפיג את המיתוס הזה. אחרי הכל, עדיין יש לי את אותה חידה פירמידה דו-חלקית שקיבלתי מאמא בילדותי.

ב – חנות צעצועים ברחובות
ישנם הרבה סוגים של צעצועים. ישנן חידות עם פתרון אחד כמו כדור מבוך , קוביית מבוך , הקרוזר או הולי מולי . ויש חידות שיש פתרונות מרובים או משחק דמוי חידות כמו קיוב סומה , סוליטייר ( “המשחק חבית קרקר”), לקראת החופש , ואת קוביית הונגרית רוביקס .

עבור האחרונים, שמירה על צעצוע מסוג זה על המדף או על שולחן הקפה או חדר המשחקים שלך היא לא דבר מעניין. קיום פתרונות מרובים או מטרה מבוססת משחק פירושו המון משחקיות חוזרת … חידות אלה מהנות להרים ולפתור שוב ושוב, ואולי תעשה זאת בדרך אחרת בכל פעם.

הקרוזר הוא חידה עם פיתרון יחיד.

אבל אפילו לצעצועים עם פתרון יחיד … אני יכול לחשוב על שלוש סיבות טובות לשמור עליהם:

  1. שתף עם חבר! ובאמת זה יכול להיות ממש כיף לראות מישהו נאבק באותה צעצוע שהתמודדת איתו – אבל פתרת! מארחים ארוחת ערב? קיומם של מספר חידות טיזר מוח מעודד אינטראקציה אישית, והם התחלה מצוינת לשיחה.
  2. כמה צעצועים של פתרונות יחידים קשים מאוד. הצעצוע שנפתר הוא כמו גביע של הישג. קדימה, הניח אותו על המדף שלך! זה מרגיש כל כך טוב להציץ בצעצוע ולומר לעצמך, “עשיתי את זה”.
  3. נגן את זה שוב! אני חושב שזו למעשה הסיבה המשכנעת ביותר לשמור על חידה. רוב הצעצועים הם ממש כיף לשחק שוב ושוב!

צעצוע טוב הוא כמו ספר טוב, או כמו סרט טוב. ייתכן שתרצה לצפות בו שוב מייד, או שתשאיר אותו ברשימת המועדפים שלך ותצפה בו שוב שבוע / חודש / שנה לאחר מכן. החוויה והמסע בפתרון צעצוע טוב דומים לזה של קריאת ספר טוב או צפייה בסרט טוב. אם אהבת את זה בפעם הראשונה, אתה תאהב את זה שוב, ותרצה לעשות את זה שוב.

יתכן שאתה אומר לעצמך, “אבל אני לא רוצה לנסות לפתור חידת טיזר מוח מלכתחילה”! אבל תקשיב, פשוט נסה לעבוד בצעצוע עד שתפתור את זה, גם אם זה לוקח הרבה זמן. להיות סבלני! קח נשימה עמוקה. צעצוע זה. ואז אותה התחושה הנפלאה של כיבוש הצעצוע תחזור לשניות.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

הקופונים הכי שווים

פליימוביל

אוצר הטבעות

₪89.9 ₪49.90
44 % הנחה

מבצעי הרגע האחרון

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן