Skip to Content Contact Us
Img28

הפי הופ: אלופת המתנפחים!

מתקנים מתנפחים הם בין האלמנטים האהובים ביותר על ילדים. הם צבעוניים, הם מייצרים אווירה משמחת והם מעניקים לילדים שעות של הנאה ופעילויות. יצרנית המתנפחים המובילה בתחום היא חברת הפי הופ (HAPPY HOP), ולמתקנים שהיא מייצרת יש מגוון רחב של יתרונות, כך שלא סתם בחרנו להיות היבואנים הרשמיים של החברה.

מתכננים לרכוש מתקן מתנפח? סקרנים בנוגע לבטיחות המתקנים? ובכן, ריכזנו בעבורכם את כל המידע החיוני על מתנפחי הפי הופ! שנתחיל?

קצת על הפי הופ

הפי הופ הוא בין המותגים המובילים ביותר בעולם לייצור מתקנים מתנפחים. החברה ידועה בשל הבטיחות הגבוהה במוצרים שהיא מייצרת, ולו בשל העובדה שכולם עומדים בתקני הבטיחות השונים, לרבות הדרישות המחמירות ביותר. פה נעצור לציין שלא רק שמתקני החברה עומדים בתקני הבטיחות בעולם, אלא שהם עומדים גם בדרישות הבטיחות של מכון התקנים הישראלי.

החברה הוקמה בשנת 2003, ולמרות שלא חלפו שנים רבות מאז, היא הצליחה לייצב את עצמה בתחום המתנפחים, ולייצא את מוצריה לחנויות צעצועים רבות. כיום החברה מונה מעל 500 עובדים, ומשווקת מתנפחים מסוגים שונים וייחודיים, כמו מתקנים מתנפחים בסיסיים, מתקנים אטרקטיביים המכילים פעילויות ייחודיות ואפילו מתקני מים. כל אחד מהמתקנים מעוצב באופן ייחודי, ומעניק לילדים חוויה מהנה ובלתי נשכחת. יתרה מזאת, ישנם עשרות עובדים במחלקת בקרת האיכות, שתפקידם לוודא שכל המוצרים שעוזבים את המפעל משווקים ברמה הגבוהה ביותר.

לא מעט משחקיות וחברות להפעלות לילדים בוחרות במוצרים של הפי הופ, ולמען האמת מוצרי החברה מבוקשים במיוחד. למרות שהחברה משווקת מתנפחים לעסקים, ראוי לציין ששיווק מוצריה נעשה גם ללקוחות פרטיים ובמחירים אטרקטיביים. כך, כל משפחה או עסק שמעוניינים להעניק אטרקציה ייחודית לילדים, יכולים לרכוש את המתקנים המתנפחים של החברה.

בטיחות, ייחודיות וייצור איכותי

אם נחזור מעט אחורה, טוב לדעת כי המתקן הראשון שייצרה החברה הוא מתקן מתנפח דגם 9001, מה שלימים הפך להיות מוצר הדגל שלה. כיום, החברה משווקת מאות מתנפחים, ונחשבת לאחת המובילות בתחום.

המתקנים של הפי הופ מיוצרים מבד פוליאסטר חזק (מקנה למתקן משקל נמוך וגמישות), ובמקומות רגישים יותר במתקן (אזורים שבהם הילדים קופצים) ישנה תוספת של שמשונית. כמו כן, מתקני המים, שאינם מתאימים לייצור מבד פוליאסטר, מיוצרים משמשונית. נוסף לכך, הם מוקפים ברשת בטיחות, שמטרתה למנוע מהילדים ליפול במהלך השימוש במתקן. חוץ מזה, מבנה המתקן מחושב באופן המיטבי, כך שגובהו נמוך ומותאם גם לילדים קטנים.

המתקנים המתנפחים של הפי הופ מתנפחים תוך זמן קצר, ולאחר השימוש ניתן לקפל אותם לגודל אידיאלי לאחסון, ואף יותר מזה – ניתן להוביל אותם ברכב פרטי ממקום למקום. כמו כן, המפוח של המתקנים הללו צורך מעט חשמל ואינו כבד.

לסיכום

חברת הפי הופ, יצרנית המתנפחים המובילה, בהחלט מספקת מגוון רחב של מתקנים מתנפחים שמתאימים לילדים בגילים שונים. מדובר במתקנים בטיחותיים ואיכותיים, מעוצבים באופן ייחודי ומקנים לילדים חוויה בלתי נשכחת.

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן