Skip to Content Contact Us
Img28

איך לצלוח את השבוע האחרון של החופש הגדול?

לא מעט הורים תוהים מידי שנה כיצד להעביר את החופש הגדול בהצלחה. החום ששורר בחוץ והיעדר התעסוקה, גורמים לילדים להיות משועממים במהלך החופשה. כיצד ניתן להעביר את החופש הגדול בקלות? אספנו בעבורכם כמה הצעות.

בריכות שחייה ביתיות

משפחות שמתגוררות בבתים עם חצר או מרפסת, יכולות להעניק לילדיהם חוויה מרעננת במיוחד, באמצעות רכישת בריכות שחייה ביתיות. יש מגוון רחב של סוגים ודגמים של בריכות שונות, כשניתן לבחור את הדגם האידיאלי ביותר, הן מבחינת הגודל, הן מבחינת חומר הגלם והן מבחינת העיצוב. תוכלו למשל לרכוש בריכה מתנפחת, בריכת עמודים (בריכה שנתמכת במוטות איכותיים), בריכה בעלת דופן קשיח או אפילו בריכה הכוללת אטרקציות (כמו מגלשה, גגון וכו’). לכל בריכה יש מאפיינים שונים, כך שניתן להתאים את סוג הבריכה לצרכיכם.

לשחק בפליימוביל

הפליימוביל הוא בין המשחקים הפופולאריים ביותר בעבור ילדים, ולו בשל היצע המשחקים הרחב והבובות המגוונות. למשחק בפליימוביל יש לא מעט יתרונות, כשהבולט ביניהם מתמקד בפיתוח הדמיון והחשיבה.

ממונעים לילדים

רכבים ממונעים לילדים הם בין האלמנטים האידיאליים ביותר לקיץ, ולו בשל העובדה שניתן לקחת אותם לטיולי טבע או טיולים אורבניים בחיק המשפחה. יש כמה וכמה סוגים שונים של ממונעים, החל מאופנועים, הוברבורד, ג’יפים ואפילו ב.מ.וו – כך שכל מה שנותר זה רק לבחור את הדגם הרצוי. פה נעצור לציין שישנם דגמים המיועדים לשני ילדים, מה שעשוי להיות נהדר למשפחות מרובות ילדים.

משחקי קופסה

אם תרצו להעביר את היום מבלי לצאת מהמזגן, טוב לדעת שיש מגוון רחב של משחקים נהדרים שמתאימים לכל המשפחה. מבקשים דוגמאות? “7 בום”, “אלוף העסקים”, “מונופול”, “עושים כסף”, “ארץ עיר”, “בול פגיעה”, “חדר בריחה”, “טאקי”, והאפשרויות עוד רבות ומגוונות. משחקי קופסה הם משחקים מצוינים לפיתוח חשיבה יצירתית כמו גם שיפור המיומנויות הקוגניטיביות של הילדים, ומלבד זאת, הם עשויים להעסיק אותם במשך שעות ארוכות ועל כן, מומלץ לרכוש כמה משחקי קופסה לטובת החופשות השונות.

משחקים מאתגרים וחווייתיים

לצד משחקי הקופסה מוטב להצטייד גם בכמה משחקים שיעניקו לילדים (ולכם!) חוויה מהנה וזמן איכות משותף.

אחד המשחקים המומלצים הוא שטיח הקפיצה ג’אמפי. מדובר בשטיח אלקטרוני בליווי מנגינות יהודיות שונות ואורות שנדלקים. המשימה של הילד היא לקפוץ על השטיח בהתאם לצורות המוארות, כשיש להיעזר גם בידיים וגם ברגליים. המשחק לא רק ייחודי ומהנה, אלא שהוא גורם לילדים להזיז את הגוף ולפתח את מיומנויות הריכוז והזיכרון. משחק נוסף שכדאי לקחת בחשבון, הוא משחק זיכרון אלקטרוני או משחר הקרוי “סיימון”, כשעל הילדים לזכור את רצף הצבעים המופיע על המכשיר ולחזור על אותו הרצף באופן ידני.

שעת יצירה

דרך קלאסית ומנצחת להעביר את החופשה באופן חווייתי היא באמצעות פעילויות יצירה שונות, שמלבד היותן נהדרות להפגת שעמום, הן גם תורמות לפיתוח מיומנויות מוטוריות ומיומנויות קוגניטיביות שונות. רכשו ערכות יצירה מוכנות, כך לא תצטרכו לחפש הדרכות יצירה ברשת או למצוא את עצמכם טובעים בחומרי יצירה מגוונים. מחפשים המלצות? מארזי היצירה “יוצרים בגבס” וגם “מפסלים בחומר” אידיאליים בעבור ילדים, כמו כן, ערכת “מיני סבונים” מומלצת אף היא, כשניתן באמצעותה ליצור סבונים ריחניים בעבודת יד.

כדי לצלוח את החופש הגדול, חשוב להצטייד בשלל משחקים ואטרקציות עבור הילדים. לא חייבים לשלם הון תועפות לפארקי שעשועים או אטרקציות יקרות, משום שעם כמה פריטים מדליקים, ניתן להעניק לילדים חוויה בלתי נשכחת.

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

הקופונים הכי שווים

פליימוביל

אוצר הטבעות

₪89.9 ₪49.90
44 % הנחה

מבצעי הרגע האחרון

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן