Skip to Content Contact Us
Img28

רעיונות למתנות שילדים אוהבים

רכישת מתנות לילדים עשויה להיות משימה מאתגרת לעיתים, בין אם מדובר במתנה לכבוד יום ההולדת ובין אם מדובר במתנה לחגים. לא מעט הורים מנסים למצוא בעבור ילדיהם את המתנה האידיאלית ביותר, כזו שתשמח אותם ותהיה שימושית בעבורם. אילו מתנות ניתן לקנות לילדים? ריכזנו בעבורכם כמה רעיונות למתנות שילדיכם יאהבו!

לאן נוסעים?

בשנים האחרונות ניכר כי עולם התחבורה מסקרן את הילדים עד מאוד, ועל כן ניתן למצוא מגוון רחב של כלי תחבורה המתאימים לילדים. תחילה נתייחס לקטגוריית הממונעים, שהרי מדובר בצעצועים פונקציונאליים בעבור הילדים, היכולים לשמש אותם במגרש המשחקים ואף בטיולים משפחתיים בטבע. דוגמה נהדרת היא האופנועים הממונעים, כשניתן למצוא מגוון אופנועים מעוצבים וממותגים בהתאם לטעמו של הילד. עוד תוכלו לרכוש ג’יפים ממונעים ואפילו וספה!

כלי תחבורה נוסף, המהווה מתנה קלאסית לילדים הוא לא אחר מאשר האופניים. ניתן למצוא אופניים המתאימים לגילים שונים, כך למשל תוכלו לרכוש אופני תלת אופן בטיחותיים (בעלי תו תקן) ומוט הגה שאפשר לכוון בהתאם לגובה הילד.

משחקי חוץ

אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בבית קרקע עם גינה, וודאי תשמחו לשמוע שמגוון האפשרויות בעבורכם רחב ומגוון. בין המשחקים המהנים ביותר לילדים, ראוי לציין לטובה את המתנפחים לגינה. לימי הקיץ החמים, תוכלו לרכוש מתנפחי מים כמו בריכה מתנפחת לגינה, ואפילו מתקן מים הכולל מגלשות. כמו כן, מתנה מצוינת תהיה מתקן מתנפח דמוי בית, המאפשר לילדים לשחק בחצר וליהנות ממתקן ייחודי. היתרון במשחקים המתנפחים, הוא שלאחר שמסיימים לשחק, ניתן להוציא את האוויר, לקפל את המתקן ולאחסן עד לפעם הבאה.

אם אתם מחפשים משחק לגינה, אבל כזה שיאפשר לילדים לעסוק בפעילות גופנית, טרמפולינה היא הפתרון בעבורכם! טרמפולינה בגודל 38 אינץ’ או 48 אינץ’, בעלת תו תקן אירופאי, תאפשר לילדים לקפוץ, לשחק ולהזיז את הגוף, כך יוכלו ליהנות בשעות הפנאי ובמקביל לעסוק בפעילות גופנית חיונית ובריאה.

המטבח הראשון שלי

מטבח לילדים הוא בין המתנות המומלצות ביותר, הן לבנים והן לבנות. קיימים לא מעט דגמים של מטבחים, כשבין היתר ניתן לרכוש מטבח עשוי עץ ואפילו מטבח פישר פרייס המבוקש. ניתן לרכוש מטבח המכיל תנור וכיריים, ואף ניתן להעניק לילדים מטבח מפואר, הכולל בין היתר ארונות מטבח שבהם תאחסנו את צלחות הפלסטיק ויתר האביזרים הרלוונטיים. המטבח הראשון של הילדים, לא רק יקנה להם את אהבת הבישול ויאפשר ללמוד אודות סדר וניקיון, אלא שהוא עשוי לפתח את הדמיון והיצירתיות ולמלא את שעות הפנאי שלהם באופן המיטבי.

משחקי חשיבה והרכבה

לא מעט הורים בוחרים להעניק מתנות פונקציונליות, שמעבר להנאה ובילוי יסייעו לילדים לפתח את כישוריהם הקוגניטיביים, ולכן משחקי חשיבה נחשבים למתנה פופולארית במיוחד. הנה כמה רעיונות למשחקים מומלצים:

לגו – משחקי ההרכבה השונים, לרבות לגו, מאפשרים לילדים להיעזר בדמיון על מנת לבנות מגוון רחב של אלמנטים מחלקי המשחק. חלקי הלגו אינם זהים זה לזה, והם מודולריים, כך שהם מפתחים באופן משמעותי את החשיבה ותורמים להתפתחות הקוגניטיבית של הילדים. נוסף למשחק הקלאסי, כיום ניתן למצוא דגמים חדשים ומגוונים של המשחק, כמו “המגדל של רפונזל”, “אבירי נקסו”, “המעבורת המלכותית של קרניק” ממלחמת הכוכבים ועוד.

משחק המגנטים – בין המשחקים האהובים ביותר על ילדים הוא משחק המגנטים המונה לא מעט חלקים (תלוי במארז שתרכשו). מדובר במגנטים בצורות וגדלים שונים, עמם הילדים יכולים לבנות מבנים, מגדלים ואלמנטים שונים. המשחק מתאים לפעוטות ואף לילדים, והוא מסייע לפיתוח הדמיון והחשיבה היצירתית, תורם לשיפור מיומנויות הריכוז ואף עשוי להועיל ליכולות הזיכרון.

אבלון – משחק הקופסה אבלון, הוא משחק אסטרטגיה נהדר שמסייע לפיתוח תהליכי חשיבה שונים. באמצעות 28 גולות בצבעי שחור-לבן ולוח ייעודי, הילדים יצטרכו לנצח את היריב, תוך שעליהם לחשוב על מגוון טקטיקות שונות. אגב, למרות שמדובר במשחק לילדים, יש לא מעט מבוגרים שנהנים מהאתגר ועורכים טורנירים משפחתיים: הורים מול ילדים.

יש לא מעט רעיונות מקוריים למתנות שישמחו את הילדים, בין אם תבחרו במשחקי חצר, ממונעים או משחקי חשיבה. נסו לחשוב מהי המתנה האידיאלית ביותר בעבור הילד, כך תוכלו לבצע את הרכישה הטובה ביותר. מזל טוב!

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

הקופונים הכי שווים

פליימוביל

אוצר הטבעות

₪89.9 ₪49.90
44 % הנחה

מבצעי הרגע האחרון

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן