Skip to Content Contact Us
Img28

מתנפחים למכירה- כל מה שחשוב לדעת

 

המתקנים המתנפחים בהחלט עשו שינוי בתחום הפעלת הילדים, ומלבד מתקן עשיר בפעילויות והנאה, הם גם מעניקים אווירה ותורמים לביצוע פעילות גופנית, ועל כן, הם אידיאליים לאירועים, משחקיות ואפילו חצרות פרטיות. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מתנפחים למכירה, וכדי שתוכלו לבחור את המתקן האידיאלי ביותר – אספנו בעבורכם את מלוא המידע החיוני.

מתקנים מתנפחים – אטרקציה נהדרת לילדים!

יש לא מעט דרכים לאפשר לילדים לשחרר אנרגיה, כשאחת הדרכים המובילות היא באמצעות משחקים שיגרמו להם לקפוץ ולהשתולל – ולכן, אין זה מפתיע שהמתקנים המתנפחים תופסים נפח משמעותי בכל הנוגע לפעילויות לילדים.

ראוי לציין שמתנפחים כפופים לדרישות תקן מחמירות, הן בחו”ל והן בארץ, כך שיצרני המתנפחים דואגים לספק לצרכנים מוצר שעומד בכל דרישות הבטיחות החיוניות. בדרך כלל, מתנפחים לשימוש ביתי יהיו עשויים מבד פוליאסטר חזק, או חומר שנקרא PVC או ברזנט, ואילו מתקנים גדולים יותר (או מתקני מים) מיוצרים משמשונית.

פה נעצור לציין לטובה את המתקנים המתנפחים של חברת “הפי הופ”, שהרי מדובר במתנפחים איכותיים, בטיחותיים, עשויים מבד פוליאסטר ומחוזקים בחלק מהמקומות עם שמשונית. כמו כן, המפוח של המתקנים הללו צורך מעט חשמל, ועל כן הוא נחשב כחסכוני. טוב לדעת שהמתקנים של “הפי הופ” עומדים בתקני הבטיחות בעולם, כמו גם בדרישותיו של מכון התקנים הישראלי.

מאפייני המתנפחים

בטרם רכישת המתנפח חשוב לקחת בחשבון מספר דברים, החל מגודל המתנפח, המשקל שלו ואפשרויות האחסון שלו. מלבד זאת, יש לא מעט סוגי מתנפחים, כך שניתן למצוא מתנפחים שמתאימים לגילים שונים. אם אתם מתכננים לרכוש מתקן מתנפח לשימוש ביתי, יש לוודא שאתם בוחרים במתקן שמתאים לגילאי הילדים. למשל מתנפחים שמתאימים לפעוטות, לרוב יהיו קטנים או נמוכים יותר ומותאמים ליכולותיהם הפיזיות והמוטוריות. כמו כן, רוב המתקנים הללו מצוידים ברשת ביטחון מכל צידי המתקן על מנת למנוע מהילדים ליפול ולהיפצע. נוסף לכך, ניתן למצוא מתנפחים שמתאימים לילדים גדולים יותר, כשהמתקנים הללו כוללים לא מעט אטרקציות ואתגרים, כך שהפעילות הופכת למהנה וחווייתית במיוחד. חוץ מזה, תוכלו לרכוש מתקן מתנפח בקונספט מסוים, החל ממתנפח באווירה טרופית, דרך מתנפח בסגנון נסיכות ועד למתנפחים המשולבים עם פעילויות מים.

חשוב להדגיש שיש להשגיח על הילדים במהלך הפעילות (גם אם היא מתקיימת בחצר הביתית), כשבין היתר מוטב לוודא שהם לא אוכלים במהלך השימוש במתקן ולא מכניסים אליו חפצים חדים.

תפעול המתקן

רכישת מתקן מתנפח בהחלט תאפשר לילדים ליהנות מאטרקציה חדשה. יחד עם זה, יש לדעת כיצד לתפעל את המתקן ולשמור עליו באופן המיטבי.

על מנת ליהנות מיתרונותיו של המתקן, יש לנפח אותו, ובתום השימוש לפרק, מה שיש לבצע בתשומת לב ובהתאם להוראות ההפעלה של המתנפח. תחילה יש להוציא את המתנפח ממקום האחסון ולפרוש אותו על הקרקע (את המתקן מנפחים על משטח חלק ויציב, כשחשוב לשים לב שאין חפצים חדים באזור). לאחר מכן יש לחבר את שרוול המתקן אל המפוח, תוך שחשוב לוודא שהחיבור חזק דיו. בשלב זה ניתן להפעיל את המפוח ולראות כיצד המתקן מתנפח במהירות.

שימו לב – יש להרחיק את הילדים מהמפוח, ולנפח את המתקן בזהירות ותוך שמירה על כל כללי הבטיחות. לכל מתקן מתנפח ישנה הגבלת משקל. אי הקפדה בנושא עלולה לפגום במתקן ולהסב לא מעט נזק, לכן יש להקפיד על כמות משתתפים אידיאלית, לרבות הקפדה על הגבלת המשקל של המתקן. יתר על כן, וודאו שהילדים משתמשים במתנפח ללא נעליים, תכשיטים או חפצים חדים שעשויים לפגוע בתקינותו. נוסף לכל אלה, נציין כי חשוב לבצע בדיקות שגרתיות לעיתים קרובות על מנת להבטיח שהמפוח והמתקן תקינים ופועלים כראוי.

שנסכם?

מתקנים מתנפחים מהווים אטרקציה נהדרת לילדים. הם מאתגרים, תורמים לביצוע פעילות גופנית ומקנים למשתתפים חוויה ייחודית. בבחירת המתנפח האידיאלי, יש להתחשב בגודלו ולהתאימו לגילאי הילדים. כמו כן, חשוב להקפיד על תפעול בטיחותי בהתאם להוראות ההפעלה. תתחדשו!

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן