Skip to Content Contact Us
Img28

מתנות לידה שכל יולדת תשמח לקבל

כשתינוק מגיח אל אוויר העולם, ללא ספק מדובר במאורע מרגש במיוחד. בני המשפחה והחברים שרוצים לסייע ליולדת ולהקל על התהליך, נוהגים לרכוש בעבורה מתנות שונות, כשבין היתר, נהוג להעניק צעצועים ופריטים פונקציונליים. מהן מתנות הלידה שכל יולדת תשמח לקבל? ריכזנו בעבורכם כמה רעיונות.

צעצועי התפתחות

בשנים הראשונות לחייהם, התינוקות נעזרים בחושים השונים על מנת ללמוד ולהתפתח, ולכן חשוב לגרות את חושיהם באמצעות צעצועי התפתחות שונים ולייצר סקרנות, על מנת לסייע לתהליך ההתפתחות. דוגמה נהדרת היא צעצוע שנקרא “הדינוזאור הרעב” של VTECH, התורם לגירוי חוש השמיעה באמצעות הפקת צלילים ומלודיות. כמו כן, הוא מסייע ללימוד צורות וצבעים ואף מאפשר לשפר את היכולות המוטוריות של הפעוט. גם קופסת הפעילות “הבית החכם”, מסייעת לפעוטות לפתח את כישוריהם הקוגניטיביים והמוטוריים, זאת בשל העובדה שהקופסה מאפשרת לתינוק להכיר את הצורות השונות (לרבות מיון והשחלת צורות למיקום המתאים), לשחק בחרוזים ועוד.

המשחקים הללו לא רק מגרים את חושיהם של הפעוטות, אלא שהם מאתגרים אותם וגורמים להם להפעיל את החשיבה ולפתח את המיומנויות השונות.

אוניברסיטה לתינוק

אם אי פעם תהיתם מדוע האוניברסיטה נחשבת לפעילות מרתקת כל כך בעבור פעוטות, וודאי תשמחו לשמוע שמדובר בצעצוע שמסקרן אותם באופן ייחודי. אוניברסיטה לתינוק טומנת בחובה יתרונות רבים, כשלרוב מדובר במשטח דוחה אבק ורחיץ, שניתן לקחת אותו ממקום למקום בקלות. התינוק שנמצא על המשטח, למעשה מצוי מתחת לצעצועים התלויים על גבי קשת ייעודית, מה שמעניק לו את ההזדמנות לאחוז ולתפוס אותם ולרכוש את כישוריו המוטוריים. יתרה מזאת, האוניברסיטה מגרה את חושיו של התינוק, וגורמת לו להתעניין בכל חלקי הצעצוע, כך ההורים אינם צריכים להעסיק את הילד באופן תמידי, אלא רק להשגיח כשהוא משחק בצעצועים השונים. אם לא די בכך, הרי שהאוניברסיטה ללא ספק מעודדת את התפתחותו של התינוק, זאת משום שהיא מכילה מגוון אלמנטים שונים, לרבות מראות וחלקים מוזיקליים, ועל כן היא מהווה מתנה נהדרת ללידה.

טרמפולינה לתינוק

בין שלל הרעיונות למתנות ללידה, ראוי לציין את הטרמפולינה לתינוק, שכן היא מהווה מתנה פונקציונלית במיוחד בעבור ההורים הטריים. הטרמפולינה מאפשרת כמה מנחי הושבה (ישיבה, שכיבה וחצי שכיבה), והיא בעלת מנגנון תנועתיות ייחודי שמאפשר להניע את התינוק בזמן שהוא מצוי על הטרמפולינה ובכך להרגיעו. כמו כן, ניתן לרכוש טרמפולינה בעלת מובייל מובנה, או לחלופין לקנות קשת משחק ייעודית אותה ניתן לחבר אל המתקן.

צעצועים פונקציונליים

אם אתם מחפשים מתנה סמלית אך פונקציונלית, תוכלו לרכוש ליולדת קשת לעגלת תינוק, הכוללת מגוון רחב של משחקים מגרי חושים. כמו כן, ישנן קשתות שניתן לחברן גם לעגלת התינוק וגם לטרמפולינה. נוסף לכך, נמליץ לרכוש מובייל המתחבר למיטת התינוק. המובייל מפיק צלילים ייחודיים שמרגיעים את התינוק ומושכים את תשומת ליבו, כמו כן הוא נהדר לפיתוח חוש השמיעה, ועל כן הוא אחד המוצרים המומלצים ביותר בעבור פעוטות.

רכישת מתנות ללידה צריכה להיעשות באופן מושכל, לכן חשוב לרכוש מוצרים פרקטיים שישמשו את היולדת לאורך זמן ויסייעו להתפתחותו של התינוק. בחרו את המתנה האידיאלית ביותר, ואל תשכחו לצרף כרטיס ברכה. מזל טוב!

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן